Tuesday, September 7, 2010

pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan khas utk anda oleh Nurul Huda Rahim

neh aku nak kasi pesanan khidmat masyarakat sket utk korang semua neh. blog selekeh mcmni pn kena ada rasa tanggungjawab sosial sket gak. baru la nampak semangat ilmiah dan ummatic nya (celah mana ummatic pn aku tak tahu lah). ini asek tulis benda lagha ja. tak bagus la kan. oke ni pesanan ringkas nya; WOY SAPA AMEK DATO SOSILAWATI TUH WOY? PULANG AR BALIK. AKU NAK RAYA RUMAH DIA NNT. CMNE NAK DPT DUET RAYA KALAU DIA TADE?!

.end of entry.

14 comments:

siggplus said...

kau ingat dia saja2 nak kena culik? ini sebab dia lari, taknak bagi duit raya.

nak kena beli baju baru 4-5 pasang lagi.

walaupun dia kaya, tapi kopak la duit kalau macam ni.

otak ketat said...

haha. mana kau tahu sigg? dia tweet kau eh? dia kaya kot. takat aku minta duet raya 50 hengget apa ada hal. hehe.

fadh_q said...

eh eh. dia hilang ke? laa...aku tak amik port sangat la kes dia. aku lagi suka kes eminem malaysia.

otak ketat said...

yer ah dia hilang. ala kau neh. tade semangat kejiranan langsung. eh? wakakaka.

fara said...

takpe huda.
nnti kite mintak time raye aji k.
jgn cedey2! :P

Otromen Bulat said...

ha ha ha

Anis Che Rusli said...

HAHAH! Setan kau, kau boleh lagi mntak duit raya kat dia. Anak2 dia tngah tunggu kepulangan mak dia untuk merasa air nenen mak dia

*oke statement ape ni?*

makdara TERDIVA said...

haish! ingat nak wish ucapan selamat hari raya tadi..haha!

salam aidilfitri dr MDT & keluarga :)

ismishahril said...

dia ada dalam rumah sendiri lah. tapi nyorok. dari dulu tradisi family ni main nyorok2 sampai 2 3 minggu. katanya, pengerat hubungan keluarga.

otak ketat said...

kak fara,
haha. raya haji tade org kasi duet raya kak :p

otromen bolat,
inilah masanya kalau kau nak berbakti pd negara. tolong la cari beliau. hehe.

anis,
haha. kau lg setan. jadah nenen bagai. anak dia dah besaq kot semua ;p

makdara,
hehe. ala itu tipikal entri la. nnt la buat kalau rajen. haha. selamat hari raya gak :)

shahril,
amboi. sedara dekat ka? nyuruk, nyuruk gak. duet raya aku nak kre cmne neh? haha.

fndrocka said...

sapa yg ada hutg dengam dia..msti raya tahun ni lebih bermakna

otak ketat said...

haha. mesti baju raya boleh beli byk pasang kan? hehe.

Aidi-Safuan said...

aku amek arituh. dah pulang dah balik dah. tak dapat lagi ke?

otak ketat said...

haha. woy tak baik ah kau neh. isk isk. kalau betul dia dah meninggal, semoga rohnya dicucuri rahmat.

Related Posts with Thumbnails