Tuesday, October 9, 2012

Rupalistik sket.

Aku buka hbo. Cite bourne supremacy.

Mak tumpang tgk.

Mak kerut-kerut kening.

Aku tnya mak "Eh beria plak mak tgk cite ni. Hee"

"Tak. Mak igt dia dh mati dlm laut tu td. Tetbe hidup lg la plak"

"Eh. Hero takkn lah mati awal sgt mak"

"Hah??! Hero ke tu? Tak hensem pn. Takkanlah. Mak rasa tu org jahat tak? Muka pn mcm jahat ja"


HAHA. Sorry matt damon. Wlpn lu menang academy award, tetap, di logik akal mak aku, hensem mcm aaron aziz ja baru layak jd hero.


Oke sambungan. Tetbe ada babak matt damon lawan dgn org jahat. Mak tanya lagi

"Eh mana satu hero nya ni?"

"Yg tu lah yg mak ckp td tu"

"Yg buruk tu? Mak rasa tak lah"

Aku ketawa sambil tepuk dahi.

Oke sekarang dah faham mana dtg nya gene rupalistik. Heh heh.

4 comments:

Shahada Fauzi said...

hahaha..pestaim aku dengar term rupalistik ni..ahaha..errr..tapi rasanya aku pun ade jugak gene tu..camne ni? kite adik beradik eh? *tetibe* hahaha..

Nurul Huda Rahim said...

haha. tetbe nak jd adik beradik dgn aku. tanak tanak tanak. aku ank perempuan sorg. best oh. sume mende dpt. kah kah kah. jgn lah kau nak buat sinetron indon plak tetbe kau ank parents aku yg tertuka/ditukar di rumah sakit :p

Shahada Fauzi said...

hahahah..oke what? kite adik beradik..tapi lain mak lain bapak..kah3..

Nama Aman said...

Watak Bourne tu memang jahat pun. Dia kan pembunuh upahan CIA. Cuma dia perlu menyelamatkan diri sbb dia dh tak berfungsi spt yg diharapkan oleh CIA.

Related Posts with Thumbnails