Friday, September 18, 2015

Jujurlah sajaaaa aku tak mengapaaaa

semalam waktu aku on the way drive balik rumah, macam biasa aku duk kt lane kanan. aku kan suka drive laju ajet ajet impak maksima. lepastu kereta depan aku kemahen lembab kedek kedek. aku pn cucuk cucuk angin kt dia. terus dia bg signal ke kiri.

"heh bagus juga kau faham. senang kerja aku" aku pun tekan pedal minyak nak kasi nampak la mcm mana contoh tauladan yang baik kalau kau nak stay di lane kanan. alih alih aku tengok kiri bukan main kereta dia dah 12 batu ke depan. dia pn dah tekan pedal minyak baik punya.

kungajaqqqq. habis kalau kau boleh bawak laju yang kau kedek kedek kt lane kanan tadi apahal? kau saje nak tunjuk walaupun kau duduk lane kiri kau boleh bawak lagi laju drpd aku kan? ini satu penghinaan tahu tak? mcm sengaja la kau nak cakap "kau nak sangat duk lane kanan kan? hah amek la. tp apa apa pun kau akan tetap di belakang aku! kereta berkuasa 2.0! HAH HAH HAH good bye loser"

ok lah. bye.

yang benar,
pemandu viva 0.5 cc.

2 comments:

cEro said...

Aku pun selalu terserempak dengan makhluk sebegini.
Macam nak buat statement sgt kekonon dia pun boleh laju.
Kalau boleh laju sangat kenapa tadi tanak laju?

Mentally berharap kereta dia meletup secara tetiba...

Nurul Huda Rahim said...

haha meletup secara tiba-tiba. fiksyen sgt kau ni. tp sumpah bengang!

Related Posts with Thumbnails