Sunday, November 28, 2010

sama-sama la kita blinggg blinggg.


"beli emas lg ke? wah. mak mmg jaguh la bab membazir duit ni"

"eh diam lah kau ani. aku pakai duit aku kot. bukan aku songlap duit raya kau pun. ni utk pelaburan masa hadapan. kau apa tahu?"

"wawww. ganas taw mak ni. itu pn nak marah. oke takpa. mak beli la byk-byk. nnt bila ani besar, boleh ani take over semuanya. maklum la, mak kan dah tua. tak lama lg mesti mak mati kan?"

"bijaknyaaa anak mak. dasar materialistik kau ani. kot ye pn kaver la sikit sifat mazmumah kau tu. kita kan bangsa satu malaysia"

"hehe. ye la mak. sama-sama la kita blingg blinggg"

bagus iklan ni. mengajar anak-anak menjadi lebih telus. hangguk mung. materialistik duh. libas dengan hanger karang tahu la.

p/s utk ani: panas betul aku tengok kau ni ani. emas sri pinang pn kau nak paw kt mak kau ka? dasar melukut di tepi gantang betul. laen kali paw ah tiffany & co ke cartier ke. baru la futuristik.

pergh. sbb begitu ramai readers yg sgt polos, maka aku kena buat penjelasan bahwasanya skrip di atas telah diubah oleh aku mengikut darah muda O+ aku. skrip asal iklan tu bukan mcm ni. harap maklum.

.end of entry.

16 comments:

Nazirul said...

haish.iklan ape otak ketat?

Zulfahmi Abidin said...

kau tak salah tulis.aku je nie yg tk paham aku rase. so kesimpulan nyer kite patot pau orang untuk belikan mas ea?? kah kah kah.grrr.bytheway aku nampak blog kau tercalon.tahniah la yerk..

Terkini:
1. Contest Makan Ayam
2. Eh! Kenape Nama Kau Vicky?
3. Saranan Aku Untuk Kerajaan

piNky LuCiA said...

hahahaha. baru berbaloi.

Nurul Huda Rahim said...

nazirul,
lol. tak pernah tgk ka? iklan emas. kt tv. selalu kuar kot. haha.

zulfahmi,
kesimpulan nya aku nak cincin platinum utk kawen nnt. eh? haha. oh segan duh. makaseh!

pinky,
tuh ar. alang-alang nak paw kan. paw ah yg canggeh sket. hee.

WZulhilmi said...

ni iklan kat tv ke??? Hurmm nampk sgt aku dh lama tak tgk kotak bodoh tu.

Kalau aku jdi mak dia aku ckp : "ani mana ko tau bkn ko mati dulu. dasar ank jenglot!".. LOL!

Nurul Huda Rahim said...

haha! weh skrip dia aku dah ubah la. ekekeke. ah kau. lama tak tgk tv buat apa ja? bz buat dadih ka? lol. haha.

The Nurul said...

kenapa aku rasa macam nak menyorok tiap kali tengok iklan tu? hahaha

Nurul Huda Rahim said...

kenapa? kau pn mcm ani ka? haha. takpa. bagus. telus. kikiki.

fadh_q said...

iklan ape ntah ni. tak membina jati diri langsung. haha

buDAK keCIK said...

kahkah.
x leh blah. dh plan nk take over bila mak dia dh xde.
hampesz

tp tu la.ak pn x phm ngn golongan mak2 ni.
suka sgt wat collection brg kemas.

yg untungnya si peragut kt luar sana tu haa

Nurul Huda Rahim said...

fadh,
nak iklan jati tgk iklan beras cap jati la. kah kah kah.

budak kecik,
pelaburan masa hadapan. haha.

nurzamfaiz said...

pergh, tak bleh blah gle iklan ni,
mintak mak mati cpt,
tp, knape mcm x prnh tengok pun iklan ni?!

haha,ade mcm pntun 3 kerat jarjit tak?

btw, ani tu apsal sarkastik,meterialistik and x futuristik sngt?

Nurul Huda Rahim said...

sbb ani peminat chelsea. kah kah kah. larikkkkkk.

hamzah ian said...

kah kah kah..

Mohamad Faizal said...

kolot sangat kah saya kerana tidak mengerti iklan mana yang dimaksudkan ini....

Nurul Huda Rahim said...

hamzah,
kenapa bukan har har har?

mohamad faizal,
peh. duk chechnya rupanya abg ijaicool neh. haha.

Related Posts with Thumbnails