Saturday, February 19, 2011

tutorial (hah?) kenapa justin bieber perlu jadi adik angkat tomok new boyz.


"eh bila justin bieber nak dtg malaysia?"
"peh. apsal? kau nak pergi ka?!"
"aah. aku nak pergi"
"serius?!"
"serius. aku nak g campak telur kt dia. jom ah"

sesape yg mak dia ada niaga kedai runcit, meh ar jd supplier telur sket. jgn ah nak kedekut sgt. dulu zaman-zaman tomok new boyz sejarah mungkin berulang meraung cuba cuba berbaik (jahat) cuba ke kanan (kiri) cuba betulkan (salah) cuba luruskan (gagal) maunya itu itu juga (itu juga) (peh gila aku hapal lagu new boyz! agaga) maren laju ja kau sign mou jd supplier kan. 



peh. muka tomok zaman dolu-dolu mmg bleh tahan pesen muka minta telur. rambut tu konpem sapu tancho. melekap statik ja. siap belah tengah lagi. mmg pujaan gadis-gadis kelas 2 melur sungguh. zaman-zaman ni mmg kau bleh jumpa ukiran hati beserta ayat "tomok wuz here" kt meja gadis-gadis ni. serius tak tipu.


ehem. tomok sekarang. ada rasa nak campak telur ke ada rasa nak campak nombor telefon? kau pilih sekarang cepat. kau la pilih. aku tak bleh. nnt kena "blah la lu" plak (silap oh kasi taw link blog kt bf? dah tak bleh nak berfoya-foya. jom buka blog baru?) kah kah kah.


justin bieber dolu-dolu. muka bleh tahan minta telur. pn begitu, tetap menjadi calon pilihan suami ideal 2011 oleh adik2 yg belajar di kumon, smart reader, dan tidak ketinggalan juga tabika kemas.

justin bieber sekarang. bertambah-tambah minta telur nmpk gayanya. plz la rambut tu. aduh pening aku tgk rambut kulup melekap kau ni bieb oii. bagi la ruang udara sket utk otak kau bernafas. kesian dia. dia selalu bbm aku mlm-mlm. ngadu sesak nafas katanya. kah kah kah. tak kelakar. tp tanak bye lg. sbb x abes lg. hee.

tomok, kalau kau baca blog aku ni, aku minta tolong sgt-sgt. kau amek la dia ni jd adek angkat kau. pastu bila si bieber ni dtg malaysia, lepas dia kena campak telur, kau bawak la dia g kedai gunting rambut maniam. kronik naa dah aku tgk gaya rambut dia neh. bleh eh? thanx yarr. u r my ex-boifren forever yarr (mcm biasa ayat feveret). haha. eh tp apsal aku beria concern pasal justin bieber neh? kau gila apa. pencemaran pemandangan tahu gaya rambut dia neh. hey burung gagak yg tgh berusaha keras isi batu dlm botol utk minum air pun bleh tercekik batu la kalau nampak gaya rambut dia neh. haha. oke dah habes. bye.


.end of entry.

21 comments:

Anonymous said...

abah aku supplier telor itik. kau nak ke?

iamtain said...

haha...kasi je tlur tuh via bbm..gyaahahaha XD

kakiberita said...

agak logik gak.. keh keh keh

sharamli said...

kutuk t0mok bukan main!

hemp0k kang!

yan_n.i.m said...

amboihhhh... marah nor kat bieber..tapi, emang srabut pon rambut dia tuh... meh pakat ramai2 gunting rambut dia time dia tido.. hahaha

Nazirul said...

keh keh keh

obses ngn justin beiber la ni

Raden said...

tomok skrg nsem siot..cis~ kenapa ko jd artis? aku da tak buleh nk ngorat. knpa ko tak keje lat kedai potostat incik arip?? kompem aku ngorat smbil ari2 dtg mintak potostat ic

Anonymous said...

tomok pujaan mizah selame-lamenye hahah. cube tnye die. ehe

faraherda.razalan said...

hahahahah! tak boleh blah! sgt tak boleh blah! gelak mcm nak pecah perut gue!

Hanamaruku said...

bukan kene jadi adik angkat kau ke? rambot kau pon sebijik cam dia apa. cuma bila pakai tudung tak nmpak sangat sbb takde reben kat atas kepala.

Nobita Sensei said...

dah lama gua rimas tengok rambut beliau.

Nurul Huda Rahim said...

ieka darlink,
telur itik tade feel la nak campak. dia kena telur ayam gak. haha.

ain,
infra red ah. baru klasik :p

kakiberita,
ada tiket konsert bieber free tak? haha.

sharamli,
eh. marah. taw la dulu lagu sejarah mungkin berulang lagu tema cinta kau kan? hee.

yan,
weuw. aku nak guna cukur. kasi dia botak habes. bleh? ahaha.

nazirul,
eh tak la. obses dgn tomok sebenarnya. haha.

amira,
apa barang rambut senget sebelah keje kt kedai potostat?! kena la jd artis baru stylo. haha!

hanani,
haha. percaya. tayah tanya pn dah bleh agak. kah kah kah.

fara,
masalah sekarang kau nak ikut g campak telur kt dia ke x? hee.

hanna cacat,
aku nak pakai klip kertas yg ada patung butterfly kt tudung lepas ni. stylo habes.

nobita,
gua pn dah lama rimas tgk rambut lu (tiba-tiba) haha.

Zulfahmi Abidin said...

ko okey lagik.telur aku tomok kemam ajer. i mean.telur pindang.^_^

Doa aku: Ya Allah ya tuhan ku, kau pulangkan lah Michael Jackson, amek lah justin bieber nie.

Nurul Huda Rahim said...

haha. lucah duh kau. jom g konsert justin bieber. campak telur dgn tepung kt dia. hee.

cEro said...

aduh! bab tomok aku faham...
tp bab JB tu, sampai skang aku tak faham kenapa ramai org suka dia..

Zida said...

ehhhhhh tengok berita bila ntah, justin bieber dah potong rambut dahhh. hahah well, hari ni kan beday diee..

ika yunos said...

HAHAHA SENGETTT!

Nurul Huda Rahim said...

cero,
peh aku dgr cite kau dh beli tiket konsert dia? kau jgn hipokrit kt sini. haha.

zida,
oh nyeh? tataw ah plak. oh wawww. mana kau taw besday dia neh? fans ah neh ek? heee.

ika,
heh. kau minat tomok kan dulu? aku taw. toksah tipu ah :p

Unknown said...

camtaek!kahkahkahkahaktuih!


ecececeee...kemain tau, mementang tomok dah nmpk jambu, dan-dan nk campak nomor!

sib baik si bibir tuh bawah umo, lom akhir baligh lagi..tuh sikit ari lagi...msti ko cmpk no fon punya la xDDD

Faizal Rosly said...

boleh tak tolong kemaskini blog agar tak perlu melihat wajah tomok dan justin bieber di dalam mukasurat yang sama. terima kasih

Nurul Huda Rahim said...

eiffel,
sampai bibir tua pn aku takkan cmpk nombor aku kt dia! haha.

abgijaicool,
alah. ckp ja la abg rindu entri sy kan kan kan? haha!

Related Posts with Thumbnails