Thursday, September 17, 2009

3, 7, 9, 17, 21 (JUM KITA HAFAL SIFIR 3)


selesai tarawih rakaat ke 6 (or shud i say 7?)
mak: "eh. imam solat 3 rakaat ye td?"
aku: "imam tu tak khusyuk ek?"
mak: "eh. ntah la. tak kot. die lupe"
aku: "imam tu tua ke?"
mak: "tade la sgt"

selesai tarawih rakaat ke 8 (or shud i say 9?)
mak: "so, hari ni, diaorg solat 9 rakaat la ye?"
aku: "hahahahaha"

selesai tarawih rakaat ke 16 (or shud i say 17?)
aku: "so hari ni kita solat 21 rakaat la ek?"
mak: "hahhaahahaha"

selesai tarawih rakaat ke 20 (or shud i say 21?)
mak: "mak pening la."
aku: "kenapa?"
mak: "tataw la. pening² sket"
aku: "sbb terlebih 1 rakaat ke?"

kami sama² tekup muke. tahan gelak. sbb imam tgh bce doa.

selesai witir rakaat ke 2
aku: "mak pening ag ke?"
mak: "eh bkn la. lg 1 rakaat je"


pening ar tu! -.-

.end of entry.

6 comments:

fyda_ibrahim said...

rajin anak mak ni pi terawih.. ;p

Nurul Huda Rahim said...

hahaha. hasil didikan 'terpkse' dr kecek.
sbb dlu kalau solat 8 kne blk jln kaki sdri.
takut. so solat smpai abeh ja :p

fyda_ibrahim said...

ni kira paksa rela la ye? ish3.. tu la.. nk ngelat x bley.. alang2 dh wt tu biar smpai hbs k?

Nurul Huda Rahim said...

haha. tuh zaman kecek2 la pakse rela.
dh besar neh tade ar pakse rela. kutip
pahala penting tuh. wakakaka

fara said...

Terawih kat mane ni? Huhuhu :)

Nurul Huda Rahim said...

kt mesjid kuning sec14. taw ke kak? heee.

Related Posts with Thumbnails