Saturday, September 26, 2009

soalan WAJIB(K?) di bln Syawal

"Dah keje?"

Serba salah betul la. Nak ckp belum, nmpk mcm mendambakan sgt duit raya (SAPE TANAK 5 HENGGET WEH?). Nak cakap dah, diklasifikasikan sebagai menipu plak (ISK². BERDOSA). Kalau boleh aku nk je ckp "Sy belum keje, tp takpe. tayah bg duit raya pn. Hee" (COURTESY JA). Tp nmpk cm kurg sopan plak. So ape yg aku buat?













Separuh aku ckp aku dh keje. Separuh aku ckp aku belum keje.
(5 HENGGET DPT, DOSA PN DPT LA YE? BIJAK LA KAU HUDA)






Hey, fair whut? haha.

Nota kaki: oh sgt tak suke macik² yg tetiap tahun jmpe aku tp still nk jugak kuarkan ayat "Ehhh, besar dah die yee". Apekah -.-

.end of entry.

5 comments:

SJ said...

lol. not a bad idea yea.

From me to you, suejean =)

otak ketat said...

haha. not a bad. but also not a good rite? :p

joegrimjow said...

5 ringgit?
bnyak tu

otak ketat said...

joe,
haha. sbb tu gigih bermuke tebal gk :p

Ms.Independant said...

xPe. selagi bole dpt, trime je...
Akak dpt RM10 jek....
Xbeshnye ble dh keje! Uwaaa!!!~

Related Posts with Thumbnails