Tuesday, September 1, 2009

aku yg lmbt atau dia yg pantas?


"kak, soto satu"

Sambil menunggu, aku berpaling ke arah tv.
Tiba-tiba aku teringat. Aku lupa nk ckp aku tamo taugeh.
Baru aku pusing nak bitaw..

"nak semua ni dek?"

Oh lega. Nasib baik dia tanye dlu. Aku pandang plastik.
Tp dlm tu dh ade taugeh. Aku diam. Aku pandang muke dia.

"nak semua bahan ni ke adek?"

Dia mengulang soalannya. Ye aku faham.
Cuma aku tataw nak jwb cmne.

"bahan ni, nak semua ke tak nak??"

Dia buat muka ketat.

"haa. semua²"

demn -.-!


.end of entry.

7 comments:

fhad said...

hahaha.. x sukew mkn togeh ea? camne nak besar ni? hahaha

Ery Farieha said...

lorr. ckp aje tknak even die da letak. sbb tu die tnye byk kali.huhuh

otak versi ketat said...

fhad,
haha. dh cukup besar kot. tayah besar ah :p

ery,
xsmpai ati lak. taugeh tu dh scattered. kt
bwh2 pn dh ade. kang die bg muke ketat kuase
due kang. tak larat ar plakkk. haha

kaka enaz anda said...

dh tue mkn gaks eks..??

kot la terus buang sme skali..

otak ketat said...

haha. mkn laaaa. buke pose kan. hikhik.
tp amek masa gk la nk asingkan taugeh2 tu :p

zelo55 said...

yahoo...
ak igtkn aku sorang je mnusia pelik x mkn togey...
rpenye ade gk ko untuk join the gang...hahah..

say no to togey : say no to cambah!

otak ketat said...

zelo,

ahah. ape plak. spe yg mkn ar pelik. msti byk
kapas kn kt umah diaorg. haha. oh xlupe jugak
botol air yg dh dikerat separuh. utk proses
pencambahan :p

Related Posts with Thumbnails