Thursday, October 22, 2009

puisi si cengeng (BETUL KE PUISI CMNI?)

Si cengeng memang cengeng.
Dia tertekan, dia menangis.
Dia marah, dia menangis.
Dia bergaduh, dia menangis.
Dia takutkan lipas, dia menangis.
Dia putuskan hubungan, dia menangis.
Dia selesai buat pembentangan, dia menangis.
Tp si cengeng kuat makan (DI SAMPING KUAT NANGIS).
Sambil menangis masih boleh makan spaggheti.
Si cengeng, berhentilah menangis.
Berhentilah menjadi si cengeng.

.end of entry.

6 comments:

Dakjaat™ said...

puisi ke tak.. aku pun tak tahu .. tapi .. apsal puisi ni panjang semacam jer? :p

otak ketat said...

oh puisi kena pendek eh? haha. nnt aku try
wt ag eyh. ni kan first attempt. hikhik.

fyda_ibrahim said...

siapa kah si cengeng itu??

otak ketat said...

si cengeng adalah si cengeng :p

Anonymous said...

cengeng tu apa?..xpnh dgr sblom ni?..


-i peminat u la (ipul)-

otak ketat said...

cengeng tu macam si cengeng la :p

Related Posts with Thumbnails