Thursday, September 2, 2010

Kolej Matrikulasi Perak, Copenhagen.


dulu kan, zaman aku matrik kan, aku selalu jumpa perkataan "copenhagen". tp aku tak pernah tahu pun copenhagen tuh menatang apa. aku selalu jumpa perkataan tu kt buku student. rata-rata, kalau kau buka buku student, kau terus akan nampak benda neh;

Nama: Samina mina eh eh Bt Waka waka eh eh
No Matrik: MS0617518167
Kolej Matrikulasi Perak, Copenhagen.

nampak tak? jd aku mmg aneh gila. menatang apa copenhagen tuh? apsal budak-budak suka tulis mcm tu? aku pn tanya la mak aku, apa maksud copenhagen tuh. mak aku cakap, tu nama city kt denmark. eik. habis, kolej matrikulasi perak tu kt denmark ke selama neh? aku memang tak faham gila mcm mana depa boleh tergamak tulis mcm tu. apa tade perasaan segan walau sekelumit ke? cewah. sekelumit weh. wakakaka. dah mcm A. Samad Said punya PA ja aku rasa.

sampai sekarang aku masih runsing memikirkan apakah perkaitan di antara kolej matrikulasi perak dengan copenhagen. aku rasa, tade menda lain lg dah. ini satu je perkaitan signifikan yg aku jumpa. kalau korang merupakan bekas golongan yg suka tulis "copenhagen", tolong la betulkan assumption aku ni kalau aku salah ya.
















Kolej Matrikulasi Perak, GOPENG.
Kolej Matrikulasi Perak, COPENHAGEN. 

amacam? sekali sebut laju-laju ada terdetik dalam hati "aah la. uk alah hai, lebih kurang je bunyinya senah" tak? lepastu bila dua ke tiga kali sebut laju-laju mula terdetik "kepala hangguk kau. dah GOPENG tu GOPENG ja la. apahal nak jd COPENHAGEN plak?!".

p/s: tetbe teringat budak-budak lelaki zaman matrik aku. ramai yg berhobikan menggigit-gigit kalkulator saintifik fx-570MS cap casio. jadah apa gigit-gigit kalkulator pn aku tak tahu lah. dgn harapan boleh meningkatkan kadar rupa paras barangkali?

.end of entry.

17 comments:

Ery Farieha said...

waduhh
rindu suda kawan2 matriks :)

HUDA said...

terkejutt aku ko kate matrik aku kat denmark..hahaha..mmg xble blah..

weiii bapak geli dak laki matrik ko geget kalkulator! aku ingat dak skolah je gigit pen..isk2

Cik Cha said...

p/s : Gopeng pon nak glemer juga haha.

fadh_q © said...

style do. mari meng-westernkan nama tempat di malaysia.

otak ketat said...

ery,
tuh ar. rindu plak terigt zaman matrik neh. aish.

huda,
err, aku matrik perak gak. so, technically, budak-budak laki matrik kau gk ar tu! wakakka.

cik cha,
glemer habes. dan-dan dah bunyi mcm kt oberseas ja kan. haha.

fadh,
ya. mari bermula dgn rembau :p

fadh_q © said...

sorry. nama rembau itu saja dah cool.

MIMIE said...

dia macam GOPENGHAGEN
cool!

siggplus said...

"amacam? sekali sebut laju-laju ada terdetik dalam hati "aah la. uk alah hai, lebih kurang je bunyinya senah" tak?"

patut lah IQ kau rendah.

Razman said...

cuba sebut "keling bawa paku" laju2. jadi macam bunyi pe?

zety said...

rasenye diorang gigit kalkulator sebab xcukup makan nasi kot..tu dengan harapan dapat kenyangkan perut diorang berbulan bulan.ye tak?

huhu:)

Anoneemus™ said...

Diorang gigit kalkulator sbb nak kasi celik arithmetic (apokobondo eh ni den tak tau). Mungkin sbb derang nak kira berapa hari dalam sebulan.

otak ketat said...

fadh,
cool habes. rasa nak pindah duk rembau sekarang juga. haha.

mimie,
kau pn pernah berada dlm golongan ini ka? haha.

sigg,
"amacam? sekali sebut laju-laju ada terdetik dalam hati "aah la. uk alah hai, lebih kurang je bunyinya senah" tak?"

patut lah IQ kau rendah.

patut lah IQ kau rendah. kah kah kah.

razman,
cuba sebut "razman bangang" perlahan-lahan. nnt jd bunyi apa?

zety,
haha. geget meja kuliah lg kenyang kot :p

anoneemus,
demn! haha. sebulan ada 28 hari oke. tayah guna kalkulator pn tahu.

nurzamfaiz said...

ape masalah laki2 tu nk gigit kalkulator? gila loser. haha. kalau aku jumpa laki mcm tu, nahas arr..

(tetiba nak emo) ;) haha

otak ketat said...

kurang kaseh sayang barangkali. keh keh keh. entah. kau plak emo lebih. aku rilek ja. wakaka.

Aidi-Safuan said...

tak sama pon. tipu jer.

otak ketat said...

eh kau neh. cari gaduh ke? pukul kang.

Aidi-Safuan said...

ceh, ko pikir ko punya pukul je. hahaha

Related Posts with Thumbnails