Sunday, October 3, 2010

buat adik faiz sahaja dan kawan-kawan yang sama waktu dengan nya.

kah kah kah. baru 15 thn ke korg?? alalala. kesian nya. apsal korg lahir lambat sgt? tu la. tanak berusaha lahir awal. ngahaha. isk. isk. kueh raya belum sempat habis dihadam lg dah nak kena jwb soalan PMR ye. tehee. gewd luck lah yer. satu je akk nak pesan, gagal PMR bukan berarti gagal dalam hidup. gagal masuk SBP/MRSM mungkin ye. hehe. tp apa ada hal. masuk sekolah biasa pn boleh cemerlang apa kalau rajen. buktinya tgk akk!  - Nurul Huda Rahim, PMR 9 A, SPM 11 A1, CGPA MATRIKULASI 4 flat. (tolong percaya. terima kasih)

.end of entry.

19 comments:

Yot | is | Yati said...

percaya.

Anonymous said...

mest ko sgt syg kn msia kn?? dpt 11a1 pun xnk pursue study over c, msuk mtrik je..cayalah!! ni yg negara perlukn..1 MALAYSIA!!! :D

Nurul Huda Rahim said...

yot,
kau mmg baik. nnt aku blanje kau eskrem mingo-mingo. hee.

anon,
eh dpt tawaran mmg byk. sume aku tolak. tade makna nya overseas2 neh. malaysia apa kurang hebat nya. kan.

fd said...

aku percaya. kau kan serba boleh. lemme guess..MUET pun kau dapat band 6 kan?

rose... (~_^) said...

gi mana ya? apa subjek mu amik lagi satu?? hahahahah...

Nurul Huda Rahim said...

fadh,
alah. malu nya. segan plak rasa nak mengaku. betul lah tuh. keh keh keh.

ruski,
bahasa tamil. aku amek senyap-senyap. jgn bitaw org lain taw.

Razman said...

menipu diri sendiri ni pun dah nampak kau tak bijak. eh, aku jujur sangat ke?

Clarky Afif said...

dari pic kau aku dah nampak...

kau memang ada gaya guru sandaran. haha!

e-liex said...

tetibe muke ko nampak matured dalam gambar ni. aku caye! tiap sem masuk dean list kan?

Nurul Huda Rahim said...

razman,
eleh. mcm kau tak selalu buat. nak-nak ngaku rambut semulajadi shinning. hak ptuih. haha.

clarky,
haha. guru sandaran ja kau kasi? haish. paling koman pn kasi ar isteri ceo ka. wakaka.

e-liex,
oh selama neh tak matured eh? huaaa. eh tade la tiap sem. kira dalam 4 sem, sekali ja la yg tak dpt dean list. wakakaka.

Faizal Rosly said...

cgpa matrikulasi aku bawah 2. tapi itu tidak menghalang aku untuk berjaya di dalam hidup (ayat cubaan untuk memberi motivasi)

Nurul Huda Rahim said...

haha! bkn cgpa matrik bwh dua kena tendang ka? ngehehehe. cubaan yg bagus abg ijaicool! ;p

Aidi-Safuan said...

aduih... adik ko lelaki ke? adik pompuan takde? fewit2~

Nurul Huda Rahim said...

adik aku lelaki. tp adik faiz bukan adik aku. haha. adik perempuan tade ah. harap maaf. apsal? kalau ada kau nak bwk lari lombok kan? tak payah! hahaha.

Aidi-Safuan said...

dah takde. xyah la reply komen aku lebih2. cakap jer takde. nih nak suruh aku bawak lari lombok la. ish2... dosa tau tak fitnah orang beriman buat jahat. :D

tenggelam punca said...

sorry kak coz lmbt nak say thanks for the wish.
btw, umo je lima belas, hati x mcm lima belas, ok? (mendalam sngt ayt ni)

huh, berlagak sungguh. haha. tp, bleh percaya ke dengan semua tu? or just tulis je? tp, yg matrik tu bleh percaya la sbb akak study kt matrik copenhagen kan? ahaks :)

Nurul Huda Rahim said...

haha. hati mcm 51 kan? tahu dah tuh. ekeke. dah org ckp 'tolong percaya'. maka tolonglah sket! ekekeke. yeah. matrik copenhagen. stylo habes. wakaka.

tenggelam punca said...

ok la. sye tolong akak la utk prcaye. mmg stylo. btw, my sister pun study kt situ gk dulu. tp, skejp je la. amik account *just nk bgithu* haha

szimm said...

tipu gle...yg masa matrik tu bagaiii nk patahhh jari kejuttt huda time tutor n lecture tu gane plak...pastu,lum ckup lg...excellent sgt kannnn..hehe,yummm

Related Posts with Thumbnails