Friday, October 29, 2010

kerana hati tiada aplikasi shift delete.

empat hati empat jiwa
yang sedang rasa cuma dua
kisahnya mungkin berbeza
penghujungnya bakal sama

kata dia senyum itu peneman setia
tiap kali usai bertemu pangeran hati
kata aku kalau bahagia yang dirasa
nikmati sedaya mampu selagi ada

dua pilihan dengan ungkap atau diam
dua jawapan dibentang kasih atau dibiar mati
kerana rasa tidak akan terungkap pasti
perlahan mula disimpan kemas dalam hati

andai takdirnya kelak menjadi empat rasa
kisah bahagia dikhabar indah pada langit
walau takdirnya kekal dengan dua rasa
kisah bahagia masih setia menemani

sedangkan itu pencipta riang tawa
salahnya apa untuk dibiar mengalir
yang dirasa teruskan sahaja tanpa henti
kerana esok belum tentu ianya masih ada

.end of entry.

15 comments:

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

fd said...

whoa! gila.

ismishahril said...

gosok gigi guna uncang Boh,
jiwang dohhhh~.

Nurul Huda Rahim said...

VAVI SAPE YG BUAT ENTRI NEH KT BLOG AKU?! BLOG AKU KENA HACK WEH! TIDAKKKKK.

Unknown said...

giler r. jiwang berkarat~!

Anonymous said...

aku rasa mcm tk percaya
kau huda yg selalu aku thu tu?
oh tidak !

Nurul Huda Rahim said...

kata razman, entri jiwang tengah 'in' sekarang. kah kah kah.

Anonymous said...

OMG 0.o haha

Nurul Huda Rahim said...

Ohoy Mak Gayah! :p

eyesoup said...

wah..sudah berjumpa CEO

Nurul Huda Rahim said...

haha! CEO in making :p

e-liex said...

wuuuhuuu!!!

Nurul Huda Rahim said...

kau suka kan? aku tahu. kau mmg jiwang parah. haha.

Kuwe said...

haha. aku lebih tertarik dengan tajuk kau.


lain kali. hati tu simpan dalam pendrive! tak perlu tekan shift. tekan delete pun dah jadi delete permanent.

kahkah.

Nurul Huda Rahim said...

pendrive dah full. lol. haha.

Related Posts with Thumbnails