Friday, May 20, 2011

apa kecek naa dunia neh? bleh plak terjumpa blogger picisan ni. kenapa la aku tak terjumpa blogger yg lebih femes? kn lg best? kah kah kah.

td aku pergi mkn dgn supervisor dan kwn-kwn praktikal. dari luar aku dah perasan sekor budak ni duk ngusha aku. aku pn dah mcm cuak-cuak ubi la. "eh apahal budak ni usha aku semcm ni?? dia igt aku tade duet ka nk mkn kt secret recipe ni? mmg la muka aku selekeh sket. tp tak semestinya aku takdak duet!". bentak aku dalam hati. marah betul aku kalau bab-bab isu dabel stended ni. 

tp takpa la. aku masuk dalam tu buat-buat bodo lg. tp budak ni senyum lain mcm sket. mcm minta penampar pn ada. kalau nak, cakap je la. aku bleh ja kasi sedas dua. haha. sbb dia dah beria naa senyum, aku pn try la usha muka dia. bila dah lama-lama usha baru "eh! kau shax ke??!!" yg dia pn makin lebar senyum. amboi kau. bangga ye aku kenal kau. hahaha. "ye ah. aku dari td dah perasan kau. tp mcm pelik je tgk kau ayu sgt!" kata shax. ceh. mmg ah kena berlakon ayu. nama pn nak keluar mkn dgn supervisor. haha.

so shax pn amek order apa bagai semua. anta makanan air semua lah dia buat. rajen nak mati habak hang budak neh. dari awal aku jejak kaki ke secret recipe tu smpai la aku nak balik, keje dia duk melipat kotak kek ja. haha. gila rajen. lepastu bila kitaorg baru letak sudu garfu lepas habes makan, laju ja dia dtg sambil "emm dah habis makan ke neh?". peh. efisien nak mati. keh keh keh. aku pn tanya la dia "apahal kau ni nk agkt pinggan laju-laju? tak cukup pinggan ke apa?" haha. dia kasi jawapan standard "prosedur weh". hak ptuih.

lepas aku dah nak blah, aku kasi no tepon kt dia. bkn apa, aku dah tanya dia dulu awal-awal "nnt kau boleh ar blanje aku mkn kt sini?". dia jawab "oh boleh ja". hah. sbb tu aku kasi no aku. kalau tak, jgn harap ah. kah kah kah. apa pn sumpah teruja jumpa shax. wlpn takpat nak sembang sgt. maklum ah, dah keje duk melipat kotak ja kan. malas aku kacau. eh kau jgn la nak tanya soalan tipikal mcm bila ada gathering blogger bagai tu; "gambar sama-sama tade ke?" "gambar tunjuk kasut tade ka?" "gambar mulut muncung sket tade ka?" "gambar buat bintang drpd tgn tade ka?". tade tade. mmg tade sekeping gambar pn. jadah nya nak amek gambar dgn shax. bknnya kalau aku post gambar aku dgn dia trafik blog aku naik mendadak. lain la kalau amek gambar dgn honeykoyuki. kui kui kui. oke dah bye.

p/s: oh shax. sorry lupa nak tanya td. lutut kau yg luka dulu tu dah oke ka? mana taw masih ada rasa sengal-sengal lg ke kan. bleh aku tolong bwk g spital selayang. keh keh keh :p

.end of entry.

11 comments:

MOFASAD said...

bila ko terjumpa aku nanti aku harap ko jgn canang aku blogger hebat di mata kau.

cukup la ko cakap aku presiden blogger paling adil di alam maya ni

Anonymous said...

aku tengok muka memang aku cam ada muka huda rahim, tapi part baju kurung tu yang buat aku raguragu. AYUU GILA WOOOOOOOOI! HAHAHAHAHHAHAHA.

Nurul Huda Rahim said...

mofasad;
kalau jumpa kau aku buat title "apdate meluat; bertemu blogger yg profile pic nya lucah". kah kah kah.

shax;
hahahaha. tak bleh bla. senyum mcm apa. lempang karang. peh sumpah ayu nak mati kan. tp takpa la. kata nak kawen dah kan? wakakakak :p

Hanamaruku said...

aku tak puas hati. ape masakalah takde gambar? sekurang kurangnya gambar camwhore duorang tangkap dari atas buat peace lepas tu shax dengan kau pakai reben atas shawl perlu ada. buang masa la aku baca entry ni. takde karisma langsung.

Nurul Huda Rahim said...

haha. lepastu edit buh luv sket kt pipi memasing kan? awwww. keh keh keh. ye la. entri kau sume karisma kan. nak-nak lg hat entri jumpa hudaluna. ada gambar pegang joni dgn muka yg sungguh karisma kan. HAHAHA.

fd said...

oh aku rindu entri maca ni. scroll punya scroll tengok entri orang nak kawen ja. panah hati kawe.

okay tu je aku nak bagi tau.

hai shax. saya baru bukak belog awak. kbai

hai mopasad. ai lef yu.

Anonymous said...

jumpa dia lg kirim salam aku
nak jugak secret recipe free kalau blh

NeemoNeemo™ said...

Tgn I masih menggeletar sbb ada reader ckp muka I mcm Mariah Carey. tak kira ah bila masa pulak ada org leaking gambar Anoneemus, tp Mariah Carey tu!

Razman said...

kau bertuah tau, jumpa shax dia tak pakai uniform rasmi dia yang biasa. kau jumpa dia pakai uniform SR. orang lain semua asek tgk uniform rasmi lama dia je. msti kau tak tau pe uniform rasmi dia dulu.

Kaki Merapu said...

nais blog...hehehehehe...

Nurul Huda Rahim said...

padeli;
HAHAHA. nama pn org dah tunang. kui kui kui.

aimi;
jom jom jom. serbu sr selayang mall :p


anoneemus;
wawww. hye mariah carey. i org ckp mcm muka cheryl tweedy. dah jom g hollywood sama-sama. keh keh keh.

rajeman;
haha. apa weh? nak taw nak taw. t-shirt merah tu ka? hee.

kaki merapu;
thanks! nais komen :p

Related Posts with Thumbnails