Tuesday, May 24, 2011

tentang dia (4).

kau pernah tak rasa rindu yang lain mcm sket. 

rindu yang bukan macam rindu normal.

rindu yang bukan dpt msg terus riang. 

rindu yang bukan dgr suara terus ok. 

rindu yang agak berat.

baru lepas ketemu.

masih rindu.

tetap rindu.

haih.

r
i
n
d
u

oke fine. aku angau kt tunang sendiri. sekarang nak pergi buka lagu 3 doors down kuat-kuat sambil nyanyi kuat-kuat dgn harapan boleh buat rindu pergi sekejap. bukan. dia takkan pergi. takkan pernah. mungkin, boleh suruh dia duduk sopan-sopan dalam hati sekejap. boleh ya rindu? please. thanks :')

.end of entry.

11 comments:

♥CIK SHA♥ said...

hamboii..kemain jiwang lagi skrg ni ko kan huda?ahaha..

Nurul Huda Rahim said...

HAHAHA tu la kan. amboi kau ni huda. kemaen jiwang lg ye sekarang. hee. nak kawen oi. kah kah kah.

Aimi dan Pakcik Hashim said...

anda rindu???

ON RINDU dan hantarkan ke 33323

eiffel said...

kemain betei!

Nurul Huda Rahim said...

aimi dan pacik hashim;
hahaha. inginkan nada dering menarik? ON LETOP dan hantarakan ke 33333.

eiffel;
atenya gatei bebenau :p

Nadya said...

Wohooo..suwitt gilaaaaa ...

sharamli said...

pesen miang!

Razman said...

malam pertama jangan tak sempat bagi salam pula.

Nurul Huda Rahim said...

nadya,
hee. thanks.

sharamli,
pesen tak sabar nak kawen. kah kah kah.

razman,
err salam lepas solat isya' tu dikira salam juga kan? keh keh keh.

Si DauN CeRi said...

baru je karok lagu spoon yg rindu serindunya tu..haha


smpi mcm tu skali rindunya..hehe

Nurul Huda Rahim said...

haha. lagu wajib tu kalau g karok :p

Related Posts with Thumbnails