Friday, February 5, 2010

SIGNIFIKAN LELAKI KACAK



aku nak apdate blog. tp aku malas taip. maka aku tampal sahaja hasil chatting ym aku dgn kawan laki aku. heh. dan ingin buat sedikit penjelasan (walaupun aku taw dia bkn baca pn blog aku. eh ke kau baca marzuky? haha) mengenai istilah 'jejaka kachak'. jejaka kachak bererti lelaki yg kelihatan kachak (tanpa bantuan kaca mata hitam dan semburan perfume renoma sebanyak dua belas kali) seadanya dia di mata aku. tak semestinya semua org perlu menyetujui yg dia tu kachak. yg penting aku rasa dia kachak. itu sudah cukup. jd, kalaupun aku rasa dia kachak, tp semua orang kata dia huduh/selebet/selekeh, aku tak kesah. yg penting, di mata aku dia cukup kachak. tp kalau di mata aku dia kachak, dan di mata semua org pn dia mmg kachak, oh itu sangat untung berus sabut timbul tenggelam timbul balik namanya! ahaha. ya. berbalik pada topik yg dibincangkan, mcm dah ckp kt ats, signifikan mendapatkan lelaki kachak adalah supaya anak berupa sederhana. haha. itu sahaja utk hari ini. sekian. terima kasih. 

p/s: bermata sepet, tinggi, dan berkulit cerah bukan kriteria wajib bg istilah kachak di mata aku. berhidung mancung, ehem. ya. itu kriteria sunat. dan bersunat, ya. itu kriteria wajib. haha.

.end of entry.

14 comments:

TARANTULAH said...

yang kacak dan cantik xakan kekal lama. hati budi tu yang kekal sekian..

Razman said...

aku juga suka tengok lelaki kacak. sebab itu aku suka tengok cermin. selalu nampak lelaki kacak.

siggplus said...

orang tak main dah la renoma

skrg paling hip burberry

tak pun bvlgari

otak ketat said...

tarantulah,
ya betul. tiada siapa juga yg menyatakan ianya kekal. sekian.

razman,
woww. boleh pinjam cermin tu? haha. perasan.

sigg,
oh yeke? aku tahu minyak wangi cap mydin ja.

zara said...

dan bersunat???? hahahah BETUL weyh

otak ketat said...

hehe. wajib wajib :p

Anoneemus™ said...

Berharta? juga kriteria sunat mu'akad.

otak ketat said...

ya. jitu sekali :p

Anonymous said...

anon +_+
mmg betolla, hensem kat mata masing2..hensem/cantik sgt subjektif
pasal harta;pon betul, takkan nak makan pasir lak
hahahhah

otak ketat said...

kenapa? kau sedih ke jd anon? hee. betul. doblas markah utk kau ;)

Sya Isya said...

kacak yg subjektif..ikut mata yang memandang..

otak ketat said...

kacak objektif mcm mana ye? hee.

محمد فردوس سعد said...

terima je seadanya..x semestinya kacak itu sempurna semuanya..x semestinya yg x kacak tu x sempurna..nnt kawin tau la mana lebih dan kurang pasangan masing2..nak x nak terima je la kan,xkan la nk pilih jalan berpisah sebab ade benda yg kita x minat pasal pasangan kita..

hehe..berkaitan dgn entri x..neway..salam ziarah

otak ketat said...

betul. terima seadanya beliau. terima kasih :)

Related Posts with Thumbnails