Monday, February 1, 2010

simpan dalam fridge je lah.

Seorang peniaga terkejut apabila mendapati rokok yg dihisapnya berisi wayar elektrik. bla bla bla (dia bercerita psl kejadian rokok tersebut). akhir sekali, dia pn memberikan statement,

"saya sedar merokok adalah berbahaya. tetapi apabila menghisap rokok bersama wayar lagi bahaya"

atau dlm bahasa mudah nya, mcm kau tgh ckp kt member kau

"aku taw la berak dpn org ramai tu salah. tp berak cair dpn org ramai lagi la salah!"

duh. sama je kot. faham tak?

p/s: kalau dlm rokok ada mercun mancis, mcm best ja? haha.

.end of entry.

12 comments:

siggplus said...

macam mana boleh kaitkan rokok dengan berak?

salah fakta tu

Razman said...

salah ke berak cair depan org?

Ms.Independant said...

Haha.
Betol tu huda.
agaknye klo meletop skali rokok tu...
bru nak insap kot pakcik tuh...

:P

otak ketat said...

sigg,
siapa yg kaitkan rokok dgn berak? kau yg salah faham neh. g bukak buku kamasutra kau sekarang :p

razman,
kau cuba buat. aku nak tgk.

ms independant,
heh. tu ar. masalahnya, tayah kot nak buat kenyataan mcm tu. kelakar ja. haha.

jane said...

muahahahahha
kau try test la dulu..kehkehkeh

otak ketat said...

hee. test apa? mercun mancis? aku tak smoking. try kat org yg smoking ar. lalalalala :p

Zahidah said...

huhu lawak ja pakcik tu punye statement. mcm pathetic pun ada. ish2.

otak ketat said...

heh. jujur tuh pacik tu. wawawaw ;p

Liyanaa. said...

i nak berak dekat belog u. salah tak?

otak ketat said...

haha. itu tak salah. buat selalu pn boleh :p

sharamli said...

berak cair tu xsalah la..kal0 berak taik keras yg salah..

otak ketat said...

haha. itu sembelit. bukan berak lg dah :p

Related Posts with Thumbnails