Tuesday, February 23, 2010

aku tak suka cicak (cicakman, kau pn termasuk sekali. jgn igt kau best sgt)

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku terganggu.

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku lambat siapkan assignment.

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku sering terkejut.

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku selalu terjaga daripada tidur.

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku lambat bangun solat subuh.

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku tertekan.

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku balik rumah tetiap minggu.

gara-gara cicak berbunyi kuat,
aku menaip entry ini.

tolonglah cicak. keluar dari bilik aku. aku merayu sgt-sgt T_T (eh eh. rasa mcm dah pernah menaip ayat ini beserta emoticon tersebut. cliche sungguh. memang tipikal Nurul Huda Rahim. haha)

p/s: agk-agk kalau spray cicak guna deodorant, mati tak?

.end of entry.

30 comments:

Ery Farieha said...

sembur je kak
mujarab
hehehehe

Anoneemus™ said...

Tak mati. tapi mesti dia malas nak mandi seminggu sbb dh wangi.


Are u sure it's a cicak and not a anak biawak?

otak ketat said...

ery,
aih. tetbe deodorant dah habis. pinjam ery pnya boleh ka?

anoneemus,
cis. ye kan. tiba-tiba berkhidmat plak utk dia. bkn. kalau ank biawak, mesti ada mak dgn abah dia sekali. erk. (harap-harap ini bukan taipan usj. eh maksud sy, taipan masin).

crazy_labelle said...

ak tido katil atas... ak sgt takut bile cicak msuk dlm simut....

Edriena Hazelina said...

hehe..
tadi akak baru lepas tangkap tikus kat umah.
ade tikus sesat.
siap curik sekor ikan lagi.
konon berani nak tangkap.
tapi jerit 1 rumah! haha..

eh?? nie sal cicak kan?

siggplus said...

mungkin kau tak pernah merasa telur cicak jatuh dalam makanan

kasi pecah kulit, gaul dengan kuah

fuhh layan beb

Mimie.Candy Cane said...

ah ko...sendiri silap,ko salahkan cicak..kecik hati cicak tu tau..

otak ketat said...

crazy_labelle,
aku tidur bawah. aku selalu risau kalau cicak jatuh masuk dlm tinge aku.

edriena,
wah. berani gila tangkap tikus? ini kesah dongeng tv3 ke apa? haha. oh takpa, cicak dgn tikus kan satu kingdom. eh?

sigg,
eyeak. senior aku pernah minum air jagung dan tersedut anak cicak. siap tergeget sambil berpk 'eh apa mende liat-liat neh. takkan nata de coco plak'. hahaha. geli gila.

mimie,
back up cicak nampak? ada bela eh? haha.

Frodo Baggins said...

makin gebuz n ensem cicak tuh!
wakakakkaka


>>___<<


((hentak jerr ngan lesung batu. biar beliau mati katak!))

Razman said...

lelaki suka cicak masuk di dalam seluar. geli2 kata mereka. mereka, bukan aku.

otak ketat said...

frodo,
kau la tolong hentakkan boleh? jgn lupa bwk lesung batu sekali. aku tade. haha.

razman,
lelaki = mereka. mereka = bukan razman. as a conclusion, razman = bukan lelaki. betul ke formula aku neh? haha.

Khaleeqa Idrus said...

OMG kak huda! We're facing the same problem! Tapi tidur eeqa tak terganggu kerana cicaklah -.-" TAPI, mmg byk sungguh cicak kat umah eeqa ni. ANnoying bila cicak berak merata rata. Yg tahu berak kat jamban, tahulah. Yg tak tahu? Hbs lantai bertompok ngan tahi cicak. Dah ah eeqa geli ngan tahi cicah, sejujurnya. Rasa mcm nak lastik. Tp lagi kita halau, lagi byk yg dtg. Mcm eeqa buat kat spider kat umah eeqa dlu. Smp taubat nasuha eeqa dbuatnya ><"

shakinah said...

tu maknanya aku pontianak kat bilik lu tu

e-liex said...

katak dah.. cicak pun dah.. lipas bila lagi? kecik ati lipas...

otak ketat said...

eeqa,
isk. tension. seb baek ada seko ja dlm bilik neh. dia bajet-bajet akk nak bela dia ke hape.

shakinah,
kau mmg sesuai jd pontianak. haha.

e-liex,
euh. lipas sgt-sgt-sgt geli. kau ja la buat entry psl lipas. hehe.

Liyanaa. said...

eleh cicak kocik pon nk takut.

POYOOOOOO AHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAHw

otak ketat said...

haha. yer ar. u kan BESAR. hahaha. byk bunyi eh. meh try dtg sini tgk cmne :p

Jard The Great said...

aku rasa umah aku takda cicak kot.. hehee.. da lama tak dgr bunyik cicak

otak ketat said...

bertuah weh. ada tips nak halau cicak? buat entry satu! ahaha.

fiD said...

aku ase kan, cicak tu usha ko la,uhuhuhu

otak ketat said...

agk-agk kalau aku usha dia balik, dia boleh berubah jd putera raja yg hensem tak? hakhak.

Ah Fatt said...

lastik jer

sharamli said...

geli weh..geli...

otak ketat said...

mat,
tembak pakai M16 boleh tak?

sharamli,
gelimat? haha.

Sesumpah said...

cicak ketattt

:D

otak ketat said...

haha. tetbe dah jd mcm haiwan belaan aku plak ek? -.-

faiq said...

tak mati weyh..cicak lg suke...

otak ketat said...

haha. yeke? cmne kau taw weh? takpa. jgn risau. aku dah ada solusi. tunggu entry akn dtg. hikhik ;p

zara said...

ish org pun xsuka akan cicak

otak ketat said...

hee. siapa suka tu mmg aneh ar :p

Related Posts with Thumbnails