Thursday, December 30, 2010

semua meroyan. termasuk la shax dan hannamaruku. kah kah kah.


agak-agak kalau aku mengaku aku gf s. kunalan, blog aku bleh femes tetbe mcm blog gf khairul fahmi tak? keh keh keh. apa pn, tahniah malaysia. TANAH TUMPAHNYA DARAHKU. oke tak berapa nak tumpah sgt. sbb tak lahir kt malaysia pn. kah kah kah. tp jgn la time menang ja baru nak bangga la tanah tumpah la harimau malaya aummm la apa bagai semua. satg kalah kemaen kau kutuk kan kaki pengkar la main mcm budak skola menengah la takdak bakat la tendang ke laut la main bola ke main galah panjang la apa sudah jadi la hilang punca la (tp aku selalu buat cmni. haha). menang ke kalah ke, tetap la bangga jd warga malaysia ya semua. yg penting, majulah s. kunalan utk bola sepak malaysia. err s. chanturu pun boleh. kui kui kui. 
  
p/s: macik cleaner aku tgk pg td gundah gulana ja muka dia sambil basuh toilet. konpius kot. tak tahu nak sedeh sbb indonesia kalah or nak happy sebab esok cuti! keh keh keh. esok cuti dating moh!

.end of entry.

35 comments:

Liyana Lunia said...

sebok ah ko, aku bru nak jadi awek kunalan. dem

Unknown said...

kehkehkeh!!!!!!ko ni..cian kat s.kunalan tuh!

p/s :: dalam sedey bergumbira!!!

Unknown said...

yayy esok dating :P

Phantom said...

haha

tau x pe

femes emes bebenor khairul fahmi sekarang ni

Try ar ,konfem blog akak pon femes emes jugakk !

Nurul Huda Rahim said...

ynn,
oke fine. bak pin bbm shaheizy sekarang juga! haha.

eiffel,
eh aku tolong pemes kan dia apa? haha.

ery,
waww. org ada pakwe la katekan. eh salah. org dah jd blogger pemes la katekan. keh keh keh.

oreo,
hee. segan ah. s. kunalan kata, toksah heboh-heboh sgt. dia tak bersedia jd pemes tetbe. eh aku ke dia yg selebriti ni? wakakaka.

budak kecik said...

la ko ke mkwe kunalan??

tahniah sbb brjaya menambat hati beliau.phheewwwiitttt

Zulfahmi Abidin said...

Tidak...dah pupus ke lelaki melayu skrg.smpai aku pon ko dah tak pandang dah.^_^ jap2.okey2.otak ketat mcm ko amek la dye.mmg sesuai.^_^

Anonymous said...

Dasar bajingan lo ponya tajuk entri ya!

Hanamaruku said...

ngam a tu. huda ngan ynn.
pegi a berebut s kunalan. tarik2 rambot sket kasi cakar sket.

lagi ngam.

Nurul Huda Rahim said...

budak kecik,
belum lg weh. dia masih consider nak terima aku ke tidak. wuwuwuw.

zulfahmi,
kau tak pandai main bola mcm dia. kah kah kah.

shakinah,
dasar brengsek komen loe yah! (aku pn tgk sinetron la weh)

hanna,
eleh. kau nak juin tp takut abg bangla jual kapet kau merajuk kan? haha.

ika yunos said...

aahhh jom datingg jommm!!!!!!!!

Nurul Huda Rahim said...

haha. jom! jom! kt mana? hee.

fd said...

apa pun, aku tetap sayang abam safee ngan abam muslim.

saya gay saya oke.

cEro said...

mkcik indon tu sedey sbb dia gf irfan dr indon tu, pastu kalah blog dia tak femes..hahahahah

ckindollah said...

bahahahahaha... best!!

asyik2 dat fahmi jadik pujaan.. =D

s. kunalan pon pemess jugak..
wahaha~

piNky LuCiA said...

nak dating ngan sape tuuuu...

Nurul Huda Rahim said...

fadh,
tp abg safee dgn abg muslim tak syg kau pun. mcm mana ni? haha.

cero,
mana kau taw neh? kau follow blog dia eh? haha.

ckindollah,
tu ar. nasib s. chanturu tak main. kalau tak mmg tade peluang ah fahmi nak pemes. haha.

pinky,
s. kunalan. tehee.

tenggelam punca said...

ceh. mmg la dasar nk femes je. x ikhlas la ni bercinta.

Nurul Huda Rahim said...

eh sambil bercinta sambil femes la. dedua dpt. awawawa.

fd said...

takpe. lumrah lah. siti nurhaliza pun tak tau aku sayang dia. walhal sheila amzah pun tak tahu aku sayang dia.

faiq said...

boooo..gunners seri

izuddinrahim said...

kunalan pon hengsem ape.. cuma kaler je laen sikit. HAHA !

Faaein Himura said...

hahaha... ok gak tu.. mana tau terbuka hati s.kunalan be a muslim guys.. dapat juga pahala.. =]

fara said...

haha. barangkali macik cleaner tu konpius die bole cuti ke tak agaknye ;P

Nurul Huda Rahim said...

fadh,
tp sarah raisuddin syg kau. tehee.

faiq,
eh. chelsea masih bawah arsenal. booo. booo. haha.

kembatolo,
heypp. jgn rasis plz. haha.

faaein,
tu la. lepas aku dah berjaya islam kan dia, aku pas kt kau. amcm? tak egois kan aku? keh keh keh.

kak fara,
tu la. tp dia tak cuti kot. sbb toilet mesti kena basuh hari-hari. haha!

Razman said...

semua sbuk ke fahmi. padahal mereka xnmpk yg paling berjasa dalam perlawanan tu adalah razman. org nama razman ni mmg hebat2

Nurul Huda Rahim said...

yg razman tu bukan duk bangku simpanan ja ka? kau toksah nak perasan sgt la man oii. kau test jd akauntan pn tak lepas. hebat mende. kah kah kah.

Alia said...

True. Kalau menang, yg tak hensem pon boleh jadi hensem ala ala jejaka idaman tanpa baju (waddehel, tetiba pulak tak pakai baju haha!).

Tapi kalau kalah, habis segala tok nenek dia kena kutuk.

Whateva it is, saya ada affair dgn Brad Pitt, agak agak ada boleh jadi femes tak mcm ni?

Haha!
PANG! kena pelempang

Nurul Huda Rahim said...

haha. brad pitt tu. tanak kalah. kalau kau ckp kau ada affair dgn denzel washington ke bleh gk aku percaya. ekekeke.

mimizuzuhaha said...

cian awek fahmi.

Nurul Huda Rahim said...

apsal cian weh? what happeng? haha.

Unknown said...

haha.. patutlah menarik..saya datang dari kenalan ini http://cutsiewootsiehoneybunny.blogspot.com/
dan terus memolow anda...hehe

Nurul Huda Rahim said...

auch. blogger pemes tu. hee. makaseh! :)

Anonymous said...

hehehe. sorry sbb buat anonymous, malas sign in. blog gf khairul fahmi ape eh?
btw, bes blog ni, hehe, update la salu, k.

Nurul Huda Rahim said...

amboi. minta link blog gf kfcm ja ka? gf s. kunalan tanak? ahaha. nah.

jejariruncing.blogspot.com

thanx ;)

Related Posts with Thumbnails