Friday, March 26, 2010

ayat pertama.

aku dah bertekad. kalau ada orang masuk meminang aku sekarang, ayat pertama yg akn aku ucap sejurus sahaja selesai diijabkabulkan ialah......





















 "ABG, NAK BROADBAND" -.-



.end of entry.

14 comments:

Mimie.Candy Cane said...

biasa orang kate pompuan bermata duitan..dalam kes ko ni orang panggil mata internetan..

sian laki ko..

otak ketat said...

haha. itu ayat pertama, kasik kabur dulu mata pihak lawan. ayat kedua, minta bayar ptptn, ayat ketiga, minta kereta mini cooper, ayat keempat,,,and the list go on. ala-ala my heart will go on gitu. hahaha.

sharamli said...

abistu..malam pertama terus nak 0nline?

otak ketat said...

harus. nak mengkhabarkan berita sudah berjaya mendapat broadband :p

UbiKentang Sofa said...

haha!
comel~

siggplus said...

bukan abang, nak romen?

fiD said...

aku nak masuk minang ko sekarang!

hani haji zabidi. said...

punah harapan abg nak "online" bini abg.ish3.

otak ketat said...

ubikentang,
hoh. tertekan sama line di sini -.-

sigg,
jadah apa nak romen pn kne cakap. itu pakai bluetooth hati ke hati ja boleh paham. haha.

fid,
oh kalau kau, aku tuka sket ayat lah "ABG, NAK NETBOOK" :p

hani,
heh. lepas apdate blog bleh online. woy woy woy. bawah umur! hahaha.

Anoneemus™ said...

Dik, klu dia kasi broadband pun, pas kawen dia bawak balik kampung, takde line gak.

otak ketat said...

err. kampung? tade line? sy kawen dgn org selangor ja lah cmni. kalau dpt org bandar baru bangi ag best. hahahaha

Kapten said...

apa kelas broadband kelajuan cam siput!

s.c.h.u.l.t said...

bodben macam berokben la.. baik mintak BB :D

otak ketat said...

kapten,
oke la drpd line kt sini. mcm sipot sedut yag kau sedut-sedut tp tanak-tanak kuar -.-

schult,
bb? minta mini cooper lah. oke ka? haha.

Related Posts with Thumbnails