Saturday, March 13, 2010

luahan hati empunya kipas cap mistral

Aku hangen betul dgn kipas cap mistral kt bilik aku neh. dia tahu tak suhu sekarang sangat panas? boleh tak berusaha lebih keras sikit? aku dah buka nombor 3 pn masih kena kipas manual guna kertas lg. kipas cap mistral ni betul-betul boleh mendatangkan amarah. mcm lagu amarah. serius aku boleh amarah dengar lagu tu. aku tak faham mcm mana komposer lagu tu boleh mengkompos lagu sebegitu. yg menyanyi nya pn satu hal. mcm mana boleh sudi nak nyanyi lagu mcmtu? yg suka lagu tu pn satu hal lg. tak rasa rimas ke? eh aku nak cerita psl apa td sebenarnya? oh ya. kipas cap mistral. tiap kali aku hangen, aku akn usha panas kipas cap mistral neh. tp aku tak sampai hati nak marah dia. sbb bila aku tgk je rupa dia, betul-betul boleh meruntun jiwa aku. aku seakan mengerti penderitaan dia. tp, tu lah. apa kan daya. BERTAHANLAH KIPAS CAP MISTRAL!











sabar ye kipas cap mistral. tunggu aku habis exam oke.

.end of entry.

29 comments:

sharamli said...

ni la jadik kal0 pemalas....padan muka!!

fadh_q © said...

apa kata anda cuci kipas mistral anda? haaa..kipas cap mistral anda kelihatan sangatsangat memerlukan air untuk dicurahkan ke tubuhnya.

sekian terima kasih. XD

siggplus said...

lg 1, aku cakap sambil keluar kabus sekarang ni. haha jeles tak?

siggplus said...

oi sawang teruk. cuci lah, baru sejuk sikit

ni, aku nk bgtau, aku sekarang menaip dalam selimut. tadi hujan lebat. sejuk gila. brrrr

farah hanani said...

DEY~ no wonder la ko panaS!!! bawak2 la bersihkan laju sikit...

Frodo Baggins said...

wohooooo
aku leh mati ngan kipas camni
cesssss ~~~ ngahahahhaha
keji arr lu ... sian beliau
belai2 arr sikit.


((x tau nape beliau sudi nyanyi lagu amarh tu. sakit bulu tiak dengar ... mmg seyes amarh menjelma ... keh3x))

Huda said...

cuci la weyh. kasik laju. hohoho

crazy_labelle said...

cube basuh kipas tu...
siyes mmg bole laju skit...

otak ketat said...

sharamli,
haha. busy lah. bkn pemalas :p

fadh,
biar dia rasa panas yg aku rasa. padan muka.

sigg,
gila ah. siap berselimut. aku rasa dah nak dkt sebln aku tak guna selimut. haha. ala kabus tu sebenarnya asap rokok kan kan kan. haha.

nani,
heee. aku mmg nak bersihkan. tp nnt ar ;p

frodo,
lu nak dpt pahala free tak? meh tolong bersihkan :p

huda,
tahu. tp tinggi sgt. byk tenaga kne guna. nnt-nnt ar aku buat. hakhak.

crazy,
hehe. tahu. tp aduhai. itu lah. haih. haha.

Mimie.Candy Cane said...

gila ape minah ni dera kipas smpai mcm tu..kesian aku tgk kipas ko.

bawak2 cuci oi..hahahahha..ko mmg gila kan?

**kadang2 kipas aku pun ade rupa cm mistrall ko ni..tp rare oke.haha

otak ketat said...

haha. sejuk panas ditanggung bersama ar! aku panas, dia pn kena panas. baru adil. eleh rare konon. aku tak caya :p

UbiKentang Sofa said...

benar kata mereka..kamu perlu cuci saja oke.
been there, done that dgn kipas siling rumah aku
cuma bukan aku yang cuci
tamu yang datang kepanasan punya kerja
lol!

otak ketat said...

malas.busy.tinggi.penat.haha!

fiD said...

hahaha.... aku dpt bygkan ko camne.. lagi2 ko perempuan,hehhe

Razman said...

gle punya keji kotoran itu.

otak ketat said...

fid,
kau sorg ja la yg mengerti. mari lah bantu aku ;p

razman,
kan? tp tetap tak dpt mengalahkan kekejian kau.

Ms.Independant said...

hahaha.
patotla lmbt pusing!
adehhh~

otak ketat said...

mmg tunggu masa nak kena belasah je kipas cap mistral neh.

saya comel said...

Kamuuuuuuu...saya akan pulang ke malaysia pada 27hb-3 april..marilah kita berjumpa bersama-sama..saya rindu sama kamuu...no fon tak tuka kan?..nnt saya kontek ek..muuaahhhss..

otak ketat said...

hahaha. aduhai. gila kritikal waktu kamu pulang ke malaysia. 26 and 31 ada exam, 6 ada submission assignment. pandai kamu pilih tarikh pulang ke malaysia ye. haha. takpa. akn diusahakan supaya dpt berjumpa-jumpaan :p

Luffy said...

memang ler x sejuk
ko x basuh kipas tu lg
cuba ko basuh... beza memang berbeza

otak ketat said...

nak basuh guna dynamo ke breeze eh? haha.

saya comel said...

sbb saya tgh mengalamai tempoh kritikal yg memaksa saya pulang ke malaysia tanpa dapat ditangguh lagi..jika tidak..depressi akan melanda..heheheh..xpe,kite dtg jumpa awk nnt..kejap pun jadilah..^_^..

Anoneemus™ said...

I pun tgh bebulu je tgk bilik sendiri.macam ruang dalam vacuum cleaner. buku bersepah. baju dh 2 minggu x lipat.

tp tunggu dulu. ada 3 assignmt nk siapkn minggu ni.lepas tu exam. lepas tu exam lagi. dan exam.

aarrggh...rindu sama bibik!

otak ketat said...

haha. baru tahu nak rindu bibik! :p

ayunaa said...

hahaha..
baru je cuci kipas pagy td..

:P

otak ketat said...

eh kebetulan. meh cuci yg sini plak. kasik tajam la kemahiran cuci kipas tuh. hikhik :p

Vava.Voom said...

kesian dia u paksa paksa dia nak berkerja keras.. dia dah seabes baik tolong u tau.. huhuhu.. good luck untuk test yaaa.. =)

otak ketat said...

apa kata kau sponsor air cond ja utk aku? best jugak tuh. haha. oh terima kasih ;)

Related Posts with Thumbnails