Monday, August 2, 2010

apa boleh buat. IQ kita berbeza.

weh kau,
apsal kau pakai jersi spain ha?
kau ingat kau xavi hernandez ka?

weh kau, 
jgn lupa yg aku lg hebat drpd kau.
sebab aku berjaya pukul 3 ekor nyamuk.
dan kau berjaya pukul seekor sahaja. kah kah kah.

weh kau,
terima kasih sebab sudi blanje aku mkn.
jangan kecewa sbb aku mkn tak habes oke.
kau sendiri tahu kenapa aku makan tak habes kan?

weh kau,
terima kasih sebab tak malu keluar dgn aku yg selekeh ni.
tp kalau kau malu pn, aku kesah apa? kan aku dah bitaw awal-awal.
yang pasti, aku suka keluar dgn kau sbb kau lg gemuk drpd aku. hee.

weh kau,
terima kasih sebab bersabar dgn perangai aku.
wlpn aku buka wiper secara tiba-tiba sedangkan tak hujan pun,
wlpn aku main hentam buka black ice kau tanpa baca instruction,
wlpn aku tareti duduk diam dlm kete smpai kau xnmpk side mirror,
wlpn aku tutup radio time lagu penyanyi kesukaan kau sdg ke udara,
kau tetap bertenang. eh ke pura-pura bertenang ja? cis. dasar keji.

p/s: masuk kete pening lg tak? haha.

.end of entry.

20 comments:

Ery Farieha said...

ehem2
sape ni kak?
hehehehe

siggplus said...

=.='

cerita cinta budak hotstuff lagi


zzzzzzzz

Razman said...

pe ko mrepek? xphm.

zelo55 said...

terlampau berbeza IQ..
sampai wiper kereta pon ko bantai viper..AHAKS!

otak ketat said...

ery,
entah. jumpa kt tepi jalan. nampak mcm sadis ja. tu psl teman dia jenjalan. haha.

sigg,
memang. memang aku sengaja. sbb aku dah buat kajian. kalau aku buat entri berunsur mcmni baru kau rajen komen. kah kah kah. dah-dah la tuh hina aku sigg oii. lempang karang.

razman,
entri ni utk org berwajah kacak dan cantik ja. kalau kau berwajah sebaliknya, mmg sukar nak faham. haha.

zelo,
sengaja nak tgk readers peka ke tak. bagus. kau menang hadiah berupa spaghetti berbentuk lasagne. wakakaka.

Farid MOFASAD said...

weh kau....
jom kentut sesama nak?
hahaha

otak ketat said...

haha. boleh. jom. yg kurang busuk kena blanje mkn ha. hehe.

Firol said...

weh kau..
pakwe mana ni hehehhe

siggplus said...

hotstuff tetap hotstuff

petik jari, 10 batang datang jilat2 jari

otak ketat said...

firol,
pakwe spain. kah kah kah.

sigg,
ah diam lah kau sigg. hina ke aku sbg seorang yg hotstuff ha? wakakakakak.

siggplus said...

bukan hina. aku cuba menegaskan fakta.

kau tu hotstuff,

petik jari, 10 batang datang jilat2 jari.

bagi alpo, makan sampai licing.

baling frisbee, belum cecah tanah dah tangkap guna mulut, gonggong dtg balik bagi dkt kau.

otak ketat said...

fakta nya aku bukan hotstuff pn. habes cita. haha.

siggplus said...

baiklah hotstuff

otak ketat said...

sigg, nampak tak kesan drpd kerap menonton redtube? ilmu ssh nak masuk.maka, kurang-kurang kan ye. bln ramdhan pn dah dekat dah neh. haha.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

masuk ni dah sejutakali aku cuba paham

otak ketat said...

cuba baca buat kali ke sejuta satu. kalau tak faham gak, anggap ja la kau mmg tak ditakdirkan utk memahaminya :p

Aidi-Safuan said...

ala, sedih. ko cakap aku lagi gemuk daripada ko. :(

otak ketat said...

ala kenyataan kan? haha :p

Frodo Baggins said...

hye hotstuff


>>___<<


((bertenang yg ada maksud ...))

otak ketat said...

hye kyjelly. haha. bertenang ada maksud? aku dah agak dah tuh. tp aku buat-buat tak faham ja. ahaha.

Related Posts with Thumbnails