Sunday, August 22, 2010

ini baru betul dare to dream.

ada la aku dengar-dengar khabar angin sket, Masjid Al-Falah kt USJ Subang Jaya moreh makan mekdi. fergh. sungguh tekno bunyi nya. tak main la takat bubur-bubur pengat pisang ka kacang hijau ka kacang kuda ka kacang cap ngan yin ka. apa barang. tak futuristik langsung. budak-budak muda nak terawih smpai 23 rakaat pn jd tak bermotivasi. aku tunggu Masjid As-Solihin moreh mkn kenny plak.

nota kaki: moreh tu watak pipih ja. watak utama nya solat terawih. saja bagitaw. mana tahu ada yg terkeliru kan? kah kah kah.

.end of entry.

25 comments:

hamzah ian said...

wah.. hebat. har har har.

MOFASAD said...

gua sanggup gerak dari kampung sekarang jugak

tenggelam punca said...

gila ah. maju gila masjid tuh. kalau lah kat sekolah asrama ni pun ada makan macam tu time moreh, kan best. haha ;D

fd said...

makan mekdi?! gila canggeh weyh! kat tempat aku makan nasi ayam je kot.

Clarky Afif said...

ah!
camane institusi masjid pun menyokong mekdi?
kamon dah konfius status halal la tuh haha!

Nurul Huda Rahim said...

hamzah,
harus lah. usj kot. keh keh keh.

mofasad,
kau bab mkn laju aja kan. mlm ni mesjid as-solihin ada buat qiam. tgk kau nak gerak ke tak sekarang? ahaha.

faiz,
amboi. asrama moreh biskut jagung sudeh. wakaka.

fadh,
apa lg. mari berpindah ke usj. hehe.

clarky,
haha. bab tu aku no komen ah. mungkin kau bleh try call mufti selangor. tanya pendapat beliau.

ismishahril said...

oh, tempat aku buffet weh. dua juadah je. ikan bilis goreng dengan air teh tawar. makan lah banyak2 berapa kau nak.

sangat stail bukan?

Razman said...

aku biasa terawih kat TGV or GSC, makan popkon.

Q said...

mmg moreh mekdi. tapi bayar sendiri lah. tak free. dah mekdinya sebelah masjid je. haha.

Nurul Huda Rahim said...

shahril,
stail gila. tmpt aku siput sedut goreng ja. oke ag ar tu tmpt kau ikan bilis. wahahaha.

razman,
bln ramadhan yg mulia pn masih belum bisa membuatkan kau kembali ke jln yg benar. insyof lah wahai rajeman.

q,
eh tak. ini free punya. hehe. woh. duk usj ka?

Ann said...

makan mekdi..betul2 dasyat ni....mmg xjd nk diet kalo masjid sini sediakn mkdi jugak

Nurul Huda Rahim said...

haha. tu ar. kasi ar kenny ke kan. baru sehat. wah! haha. lepat pisang sudeh. ekekekeke.

Firol said...

makan bubur kacang lagi syahdu...

Nurul Huda Rahim said...

aah. nak-nak kalau ada back ground lagu satu hari di hari raya m. nasir tu kan? hehe.

Fuz said...

aku suka kau guna ayat watak pipih dan utama tu.Nice one.

SUXX said...

Masjid kampung gua pernah hidangkan meatballs tp jemaah tak pandang pun. Berat ke cendol semua.

Aidi-Safuan said...

eleh, macam la u pergi terawikh tuh. xpernah nampak pon..

Nurul Huda Rahim said...

peminat katie holmes (apsal kau minat dia weh?),
oh aah. aku pn suka. nice gila. eh puji diri sendiri nampak? hahaha. makaseh ;)

suxx,
meatballs? amboi. westernization habes. haha.

aidi,
eleh. dah u yg tak pergi. cmne nk nmpk i entah.

Aidi-Safuan said...

ceh, kalau i x pergi. konfem korang xde imam nak solat terawikh tau. hoho...

Nurul Huda Rahim said...

haish. serba boleh u neh ek. pemotong rumput pn u, imam pn u. tukang siak tanak claim? haha.

hudamcgyver said...

ape neh? sepanjang aku dok usj taktau ape2 pon..menyesal tak gi tarawekh..hahaha menyimpang niat

Aidi-Safuan said...

ala, xbaik tamak haloba. tukang siak tuh i kasik kat u jerla. nak? ker tak nak? eleh, nanti mesti nak kasik alasan pompuan xleh jadik tukang siak kan. dah tau dah..

Nurul Huda Rahim said...

huda,
skang bkn kau duk gombak ka? hehe. niat tak betul. mmg tak dpt ah. haha.

aidi,
i low profile. i setakat jd tukang bersih2kan surau tu oke ar. keje belakang tabir gitu. hikhik.

Aidi-Safuan said...

tukang bersih surau tuh u ke? la, ingatkan tuh makcik indon lombok. patut la bler i speaking lombok, u tak paham arituh. :P

Nurul Huda Rahim said...

oh asal lombok ke u neh? patut la. muka mmg ala-ala jejaka lombok. keh keh keh.

Related Posts with Thumbnails