Friday, May 21, 2010

oh minyak petronas.

stesen minyak petronas.

sedang beliau mengisi minyak, perlahan-lahan pintu kereta aku buka. dengan harapan beliau tak perasan.

"huda! tutup pintu!"

"ala..panas ar"

"ahhh tade. tade. tutup cepat"

"ala serius panas neh"

"ahhh. mcm aku tak tahu kau nak bau minyak kan?!"

kata beliau sambil terus menutup pintu kereta. ah adek aku neh. semenjak blaja bidang kejururawatan, sudah semakin tegas nampak gayanya. sudah berupa jururawat senior yg asek nak marah org ja kejenya. lepastu bila nak amek darah pn laju-laju ja cucuk. bila org buat muka saket sket, "TAHAN SIKIT TAK BOLEH KE?!" -.-




err sekali sekala harus meletak sekeping gambar supaya tidak menjadi watak pipih di blog kepunyaan diri sendiri. narcissistic sungguh. kalau kau rasa terganggu, scroll ke bwh cepat-cepat! :p

oh hye! selamat berkenalan lg sekali. nama saya mcm biasa, Nurul Huda Rahim. sbb mmg tak boleh tuka. kalau boleh mungkin nama saya sekarang sudah menjadi Cheryl Cole. tinggi saya 153 cm, mcm biasa gak. tak meningkat pn sejak tamatnya tingkatan 5. hobi saya selaen melihat lelaki kacak ialah menghidu bau minyak. bukan minyak masak seri murni mahupun minyak gamat yg boleh dibeli murah di pulau langkawi. tapi minyak petronas. haha. akhir kata drpd saya, jika ada sumur di ladang, bolehlah saya bersuamikan engineer petronas. kah kah kah. sekian sahaja syarahan saya utk hari ini. semoga kita berjumpa lg (bila saya rajen). bye.

p/s: amacam skill mengedit gambar aku? masih hebat bukan? :p

.end of entry.

29 comments:

Unknown said...

hadoi!
ery plg pening bau minyak
boleh muntah kat ctu gak kalo bau
hohohoh

Jard The Great said...

hehehe... rendah gak kamu erk.. skandal lama aku ketinggian 154cm.. aku lak 162cm.. tuh yg tak tahan lama tuu..

Nurul Huda Rahim said...

jard,
haha. bkn murah rezki ke patutnya. syg ah tak thn lama plak :p

ery,
ahh. hilang salah satu nikmat dunia. haha.

ismishahril said...

minyak dengan sabun dinamo. patut diorang buat jadi salah satu ambi pur lah. masuk bilik, psstt! ahhhh

✿ Cik Nadyaa ✿ said...

kenapa minyak petronas je..
macam mana dengan shell,esso dll..

ohh..semangat patriotik mungkin..hehehe

fd said...

-______-"
bau minyak sungguh berbahaya untuk ko yg c berapa tinggi. bhahahaha!!

akhir kata, bau cecair mandian watsons lagi sedap. :)

hudamcgyver said...

minyak petronas stakat neh mmg paling seap aa bau dy. shell xbape sgt.. yg laen xpenah isi..huhuhu

sangat garang adek ko~ hoho

Mimie.Candy Cane said...

kalo ko ade sebelah aku ni,merasa pelempang aku nampak gaya ko ni..hehehehe...aku pun suke gak bau minyak..

psstt..aku rasa kite memang ditakdirkan berjodoh dengan enngineer oil and gas la..kan? kan?

Liyana Lunia said...

sygg jgn hidu benda bukan bukan. meh hidu abang kentut confirm syg terpikat dan abang akan kurus kering sebab tak dayo setiap masa kene kentut T_T

Nurul Huda Rahim said...

ismishahril,
haha. lepastu makin berkurang lah penduduk malaysia kan. sbb ramai mati cepat. ekekeke.

nadya,
haha. mungkin. beserta semangat mendapatkan suami enjinier petronas. eh? haha.

fadh,
haha. oh sbb hobi bau minyak ka maka ketinggian terbantut? -.-

huda,
tuh ar. sedap kn. masyuk sungguh bau dia.

mimie,
pesal nak lempang sy plak tetbe? hee. oyeah! mari kita mulakan misi mencari suami enjinier :p

liyanaa,
pergh. abg kentut bau minyak petronas ke? kalau ya, sy sudi. kah kah kah.

Berd said...

kawan aku suka hidu taik. wangi sungguh dia kata. tinggi dia pon 153 jugak. dia pon pakai spek sama dengan kau. eh dia tu kau!

misi ni bukan ke seksi-seksi?

Razman said...

penat tak edit buang jerawat kat muka?

Clarky Afif said...

sama!
aku pun suka bau petrol
bhahaha!

Nurul Huda Rahim said...

berd,
eh aku tak kenal pn kau sapa? cmne kau bleh claim yg aku kwn kau? hahaha.

razman,
tak sgt. dua minit je. kalau muka kau, hurm, aku rasa paling koman mau 2 hari 2 mlm kot.

clarky,
hidup minyak petronas! ;D

Frodo Baggins said...

wa rasa edit muka rajenah 2 purnama panjangnya. haishhhh, berd ... penghidu taik tu bukan lu ke? jadah! wakakakka


oitt NH & mimie, wa pembekal minyak urut, minyak ky jelly n segala macam minyak pelincir lagi. sudikah lu berdua jd yg halal buat wa?


weeeeee


>>___<<

Frodo Baggins said...

eh, komen wa ada tak td?? cilakak! lappy datang bulan ke hape? ciss .. ok dah .. hilang napsu nak komen.

wakakakkakaa

Nurul Huda Rahim said...

frodo,
haha. ada ja la komen kau. lappy dtg bulan? nah! tena value utk si lappy. kah kah kah. err pembekal minyak ky jelly? ah tak pepasal kena follow turun naek mahkamah plak kang. kau tanya kak mie kalau dia sudi. aku tanak. hahaha.

syahira ariff said...

ya betol
syok bau minayk petronas
ayah selalu lempang pipi kalau keluarkan kepala kt tingkap nk hidu bau minyak

Mimie.Candy Cane said...

ky jelly? oh frodo,ingat ya..yang halal2 saja tau..hahahahha

Nurul Huda Rahim said...

syahira,
haha! siap kena lempang. adeh. takpa. lempang tuh tanda nya syg. hee.

kak mie,
ada ke yg halal? ngahahaha.

Q said...

pergh. aku paling tak suka bau minyak. nak termuntah aku. tiap kali isi minyak aku tutup hidung. kau boleh plak ketagih.

Anonymous said...

gila kau suka bau minyak??
tu la salah satu bau aku paling benci kat dunia ni.
penin terus!

-shax malas login-

NeemoNeemo™ said...

Gambar tu amik masa tgh senggugut eh? gaya cam sakit perut je.

Nurul Huda Rahim said...

Q,
haha. sedap gila weh. tp kalau terlebih hidu, mau pening gak la. kena pandai sukat. haha.

shax malas login,
apsal kau malas login ha? nak kena sepak? haha. ah tak cukup brutal lah tak suka bau minyak shax oii. hahaha.

anoneemus,
eh kenapa anda sgt pakar dgn hal-hal berkaitan itu ye? tajuk tesis ada kaitan dgn itu eh? :p

Frodo Baggins said...

nak berkias kata ke?
jika sudi katakan sudi ..


((Sambil hulur coli merah))


>>___<<

Nurul Huda Rahim said...

hahaha! kak mie, frodo jual pantun tuh. beli kak mie beli! ngahahaha.

Huda Luna said...

kak huda kecik tp comel xpe

oi oi ko pun ske bau minyak eh?
aku siap suka bau asap kete lg xpn bas
hoho

Mr. Asada said...

hahahaha.. pelik punya hobi hidu bau minyak petronas.. hahaha..

jangan hisap dadah sudeyh :P

tapi klu terover hidu bau minyak petrol tu pun boleh memabukkan.. uhh..

Nurul Huda Rahim said...

huda luna,
wah lg dasat neh! busuk kot asap bas :p

asada,
haha. sbb tu kena pandai sukat. bila agak-agak dah nak pening, cepat-cepat tutup pintu ;p

Related Posts with Thumbnails