Wednesday, April 21, 2010

CINTA TAK KESAMPAIAN?

Sekitar tahun 2008, aku ada berkenalan dengan seseorang. kami berkawan tak lama. cuma dua minggu je. tapi dia dah berani menyatakan hasrat utk berkahwin dengan aku. sgt berani kan? mana nak dapat lelaki mcm ni zaman sekarang? haha. petang tu, kami duduk sama-sama di tempat yg kami selalu jumpa. dia pandang aku lepastu dia cakap "NANTI KITA KAWEN YA". sambil tersenyum, aku pn tanya dia "BILA?". kali ni dia pulak yg tersenyum "NANTI LA. BILA SAYA DAH BESAR". "OK" jawab aku ringkas. itu dulu. tahun 2008. tapi sekarang dah 2010. dan sampai sekarang kami tak kawen-kawen lagi. aku tak salahkan dia. sebab aku faham.......



























dia tengah berusaha gigih di sekolah. sekarang dia darjah dua. aduh. lama lagi lah yer kalau nak tunggu awk encik irfan oii? haha. takpa. belajar rajen-rajen oke. biar dpt nombor 1 dalam kelas tetiap tahun. sng nk jd dokter nnt. haha. beza umur kitaorg 16 thn. oke ar tu. ala-ala demi moore dgn ashton kutcher gitu. awww. haha.

p/s: budak tadika mmg comel! eh aku bukan paedophile yer. aku pn terkejut time dia ckp cmtu. tp layankan aja. nama pn budak. haha. maju eh budak tadika zaman sekarang? aku dulu nak kawen dgn cekgu time skola rendah ada la. time tadika tade plak :p

.end of entry.

16 comments:

saya said...

awak nak kawen ngn sape huda masa skolah rendah??..cikgu mana satu??..sile jelaskan..haha

Mimie.Candy Cane said...

waahhh...ni leh wat stok anak ikan ni...hahahahah

otak ketat said...

saya,
haha! dah agk awk mesti tanya. ekeke. em jgn bitaw org laen oke? dgn muallim luthfi. lalalalala. kacak oh dia :p

mimie,
uh mcm biasa buat je kok mie? haha.

Kapten said...

aku nak berguru dengan Irfan ler

Ery Farieha said...

hahahahha
ingat nak cite pasal sape la tuu
=P

otak ketat said...

bleh masuk darjah dua semula :p

Qiha Aziz said...

dia tahu tak kahwin tu apa? haha. comel gila!

otak ketat said...

ery,
pasal sapekah? heh.

qiha,
tahu kot. sbb dia kata tunggu dia besar. wakaka. aku taste kanak-kanak tadika rupanya. oh sadis -.-

NiNa' said...

comeynya... bakal hubby ye~

otak ketat said...

haha. if only he was born earlier :p

sharamli said...

c0mel weh..
k0 nk kawen ngn cekgu mana?
cekgu jamilah ke..

otak ketat said...

hakhak. igt aku ghey ka?

saya said...

haha huda!!!!..sebbaik dia dah pindah skrg..kalau tak..agaknye awk masih tnye2 peluang nak masuk line kan kan kan?..

otak ketat said...

hahaha. agk-agk ar. bak kata mamah, "huda mesti kawen dgn org yg extraordinary" hahah. tua kot muallim tuh. tp tetap kacak di mata kita. hakhak. nanges pacik rahim kalau dpt menantu tua camtu :p

abangfaizul said...

ommaigodddd... fedofilia ke? jangan...

otak ketat said...

hahaha. tak lah. buat ank ikan ja. wakakaka.

Related Posts with Thumbnails