Thursday, April 15, 2010

coklat bawang. ada ke? mcm sdp je?

bila aku tak nak buat, kecik ati.
bila aku dah buat, jadi macam ni.























aku plak yg rasa kecik ati sampai nak lari rumah tetbe. kau tgk. sampai dah tak rupa bawang puteh. tak tergamak aku nak tgk. bila aku tanya "MAK, MAK TAK MASAK KE? DAH NAIK BERAKAR UMBI BAWANG PUTEH YG UDA KUPAS NEH". skrip biasa mak "MAK TAK SEMPAT LA. MAK BZ. MAK KAN CAREER WOMEN". heh. takpa. takpa. at least aku dah ada alasan yg kukuh utk tidak mengupas bawang puteh dgn kuantiti yg byk bila disuruh oleh mak di lain hari. yeay!

p/s: nampak gaya, mcm dah nak tumbuh jd pokok bawang ja. aku ingat aku boleh jadi usahawan bawang puteh la pasneh. maklum lah bak kata mak senah, apa tuh..em..hijau tangan? tangan sejuk? ha lebih kurang lah tu. sesiapa yg nak beli bawang puteh boleh call aku. udah-udah le beli bawang kt si wong teck kiong tuh. mari bantu org melayu pulak. dah la melayu, muda pulak tu. dah la muda, perempuan pulak tu. dah la perempuan, comel pulak tu. dah la comel, err. hee. sebelum korg rasa nak sepak, aku bla dulu. bye!

.end of entry.

5 comments:

Anoneemus™ said...

Syampu Bawang ada. Tak caya tanya Jackie Chan.

Luffy said...

heh. lawa lg aku kupas

otak ketat said...

anoneemus,
caya. saya pakai syampu tu. wangi kot. haha.

luffy,
kau bukan tak pandai kupas bawang puteh ke? ;p

Razman said...

aku suka bawang putih. yang indon tu. comel gle. dan tak mungkin ko secomel dia.

otak ketat said...

eh, aku tak pernah cite kt kau ye? ada org pernah ckp muka aku iras dia. wahahaha.

Related Posts with Thumbnails