Wednesday, April 7, 2010

tugasan terakhir.

Amacam? serius tak bunyi nya bila aku pakai perkataan 'tugasan' tu? mari aku tunjuk contoh konteks penggunaannya, "BAIK ENCIK. SAYA AKAN LAKUKAN TUGASAN TERSEBUT DGN SEGERA, SEMPURNA, DAN RAHSIA". mcm sgt penting kan? mari kita cuba translate ke bahasa ingelish. 'assignment'. contoh konteks penggunaannya, "AKU TAK BUAT PN LAGI ASSIGNMENT TU. KENA HANTAR SBLM PUKUL 5 HARI NI KAN? JAP LG LA AKU BUAT. AKU NAK LIKES STATUS FESBUK KWN-KWN AKU NEH". tiba-tiba dh jd mcm enteng. semalam sepatutnya aku kena hantar assignment. tapi aku tak siap. so pg tadi baru aku terkial-kial hantar. kwn aku tanya berapa pages aku buat assignment tu. aku ckp aku tak tahu. aku malas kira. lgpn matematik aku memang lemah. tp itu jwpn kaver line ja. sebenarnya aku malas nak ckp kt dia yg aku buat betul-betul ikut sukatan untuk muat selit bawah pintu bilik lecturer. haih. nak tahu tak kenapa aku lambat siapkan assignment? ni semua salah Dato' M. Daud Kilau. kau tahu tak gara-gara dia bukak baju kt ABP-BH hari tu aku tak boleh tidur lena dua mlm? asek terkenang-kenang ja. hesh -.-

.end of entry.

6 comments:

fiD said...

aku xtengok apbh tue, citer la nape baju beliau?

sharamli said...

senyumla senyumla..ahai cekmekm0lek..kah3

♥CIK SHA♥ said...

hahaha..peminat m. daud kilau eh?? nk tahu tak nape orang pgl die m. daud kilau??sebab dia suka pakai baju yang berkilau2..macam malam ABP-BH tu..buka2 baju..kuar baju kilau lain..kui3..

otak ketat said...

fid,
xtgk?! satu ayat ja. rugi gila! eh tu dah jd dua. xpa. halal la ye. haha.

sharamli,
haha. punggung jgn kasi lupa utk gelek.

cik sha,
err. saya lebih berminat nak tahu kenapa dia tak rebonding rambut dia. lol -.-

Anoneemus™ said...

Mesti remuk redam kan?

otak ketat said...

eh teringin gle nak dgr lagu tu. adakah patut donlod? haha.

Related Posts with Thumbnails