Sunday, January 24, 2010

aku nak kawen dgn henset aku boleh?

Gadis ingin kahwini komputer riba 31 Januari ini direstui ibunya.
Metro, 24 Januari 2010.

Dulu kalau tak silap aku, ada satu berita psl org nak kawen dgn roller coaster. aku harap, diaorg neh bahagia lah dgn pasangan masing-masing. hingga ke akhir hayat gitu. yelah dpt restu kan. bukannya kawen lari. kpd si pasangan, nafkah zahir dan batin jangan lupa ya.

p/s: aku tunggu berita org nak kawen dgn pemacu storan plak.

.end of entry.

19 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

haha..

mcm2 peel org ni..

et said...

huk3..dunia akhir zaman. pelik2..

otak ketat said...

tak logik la diaorg neh kan? aku plak tertekan memikirkannya. hesh -.-

sharamli said...

apasal ibu restukan ni..adei...
ku p0n da mula tetekan da ni..ha3

Huda said...

bape mas kawennye?
hantaran pulak?
erm, wali?
aihh..otak aku pon ikut ketat weyh!

siggplus said...

tak sabar gua nak tengok gambar anak diorang

otak ketat said...

sharamli,
ibu dia pn dulu ada hasrat cmni kot? haha.

huda,
haha. sume free of charge lah.

sigg,
haha. comel kot. muka petak pastu ada byk usb port. haha.

siggplus said...

bgs la usb port, kalau jantina perempuan lah..
senang nak multitask

if u know what i mean..hahaha

fiD said...

hahaha... kawen pelik, gilo diorang tue!

otak ketat said...

sigg,
haha, demn! aku harap ank diaorg lelaki semua.

fid,
ntahnya. mengarut ja kan.

Frodo Baggins said...

hahahahaha
aku kalau ble
kawen ngan kucen aku jer
kawen ngan lappy dapat buat apa kan?
agaggagagagaga
atleast kawen ngan kucen
dapat gak wa belai bulu2 beliau
ada respond lak tuh!
wakakakkakaka

aper da kawen ngan lappy
sempena tahun harimau kot.
ahakzzzz mcm2 hal!


>>______<<

otak ketat said...

haha. org utan la. lg ekspresif. haha.

Ms.Independant said...

dah mental kot!
haha

:D

otak ketat said...

haha. sy pn ada terfikir mgkin patut diwujudkan dlm DSM ar mende neh :p

Anoneemus™ said...

Dah itu je ikan paling besar dia dapat...

otak ketat said...

agk-agk la jugak. ikan besar pn, tak bernyawa nk buat apa. haha.

kambeng said...

nt kalau dia nk wedding planner pggl aku tau!

Anoneemus™ said...

Nyawa-nyawa ikan daa...

otak ketat said...

kambeng,
tergamak ke kau nk jd wedding planner utk diaorg? hehe.

anoneemus,
hikhik. low batt ja kira mati ar tu :p

Related Posts with Thumbnails