Sunday, January 17, 2010

Pulanglah.

Malaysia perlu 15,000 doktor - Menteri Kesihatan Malaysia.
39, 046 warga India 'hilang' di Malaysia - Perdana Menteri Malaysia.

Entah-entah ramai doktor Malaysia 'hilang' kat India kot?
(Musfirah, no offence ye. haha)

.end of entry.

16 comments:

sharamli said...

salah s0rang warga india tu tuan bl0g ni kan...hua3

otak ketat said...

haha. beragak ar. putih (setelah ditepek safi) mcmni takkan india kot.

Anoneemus™ said...

39046-15000=24046.

24046 warga India telah berjaya mendapat kerakyatan Malaysia dan berkhidmat sebagai doktor di sini.
Lagi 15000 sedang dalam usaha.

That's it. A very simple statistic.

et said...

sape suruh malaysia bayar gaji ciput.

deusXmachina® said...

Pulanglah wahai doktor2 pulanglah!!!=)

erk888.blogspot.com

Mimie.Candy Cane said...

kat mesia ni ramai doktor yang cucuk sendiri je kot..huhuhuhu

siggplus said...

aku dapat gambaran jelas lepas aku baca komen sharamli

aku faham kondisi kau

haha

otak ketat said...

anoneemus,
hahah. very simple! demn!

et,
kau pn salah sorg doktor yg 'hilang' di india kah? :p

deus,
ya. dan warga India, pulanglah ke negara anda.

mimie,
tu ar. aku pn rasa cmtu la. taley harap betul.

siggplus,
terima kasih kerana mengerti. haha.

Huda said...

tu la, penat aku apply nak jadi doc, deorang tak bagi kenape? isk2

otak ketat said...

haha. oh apply eh dulu? pointer tak cukup kot? ekekeke.

Ms.Independant said...

ade chan nak jadik doktor la camni!
hahahaha

:P

Razman said...

malaysia ada rmai doc yg cucuk diri sendiri. tak cukup lg?

otak ketat said...

kak farah,
hee. doktor yg hebat berkira. bagus tuh ;)

razman,
tamak. mcm biasa la. haha.

saya said...

kurang hassam huda!!!!!!...saya soooooooooo la PASTI balik malaysia kerja okeh!!..;p

otak ketat said...

kah kah kah. mana tahu. dulu ada org tu ckp, tak pasti nak kerja kt malaysia ke tak. bagus dah pasti. dgn ini, secara rasminya, sy melantik anda menjadi doktor gigi keluarga sy. sekian terima kasih ;p

saya said...

same2..haha..;p

Related Posts with Thumbnails