Sunday, January 10, 2010

entah.

"cepatlah aku habis dan keluar dr sini..."
"haha. apsal? apsal kau tak suka duk sini?"
"entah la. aku pn tak pasti. yg pasti, tak suka"
"boleh plak. ada masalah pape ke?"
"tade. cuma.....tak suka. tu je la"


boleh kan kita tak suka sesuatu tanpa sebab?
ke...tak boleh sebenarnya?

.end of entry.

11 comments:

sharamli said...

yang sebenarnya xb0leh la..
berd0sa..

nanti mas0k neraka..
ha3

Anoneemus™ said...

Take it this way. I don't like Hindi movies and songs. Why? I dun know. I jz dun like it.
Yes they make me pening. But that is becoz I dun like it. Many people enjoy them.
So why do i dislike Hindi? I jz don't like it. Just...because.

Yes. We don't need to have a reason for everything.

I like pink. For no reason.
I love someone, for no reason. That is what we call unconditional love.

fiD said...

dan sebenarnye yuna la, heee!

Kapten Luffy said...

haha
perbualan seorang lelaki dan perempuan tu

otak ketat said...

sharamli,
haha. itu seram. serius.

anoneemus,
so dis one is unconditional hate lah? haha.

fid,
oke. oke. dia menang AJL. suka la tu kan? hehe.

kapten luffy,
tade modal nak komen la tu kan? :p

Ery Farieha said...

boleh. sll je mcm tu. heee.

TARANTULAHuruHARArey said...

terpulang la kepada penilaian individu.
selagi xmelanggar hukum agama apapon still xsalah..

xsuka tanpa reason sometime leh jadi betul sometime leh jadi salah..

Anonymous said...

sabarlah cik otak ketat
xlama lg abes la tu
tau la homesick sesgt..haha..

-i peminat u la (ipul)-

otak ketat said...

ery,
yeay! ada geng :p

tarantulah,
hee. jd ini betul ke salah?

ipul,
wowww. itu mengkagumkan. serius.

NaZaX said...

mengikut penilaian fotosintesis aku, selalunya terjadinya perkara mcm 2 sbb kita dlm keadaan bosan x tahu nk buat apa kan
kan
kan
hehehe

sekian terima kasih

otak ketat said...

haha. aku rasa klorofil kau tak cukup la. tu psl penilaian kau ada sedikit goyah di situ. haha.

Related Posts with Thumbnails