Sunday, January 17, 2010

aku teringin nak jmpe Kwon Sang Woo

Makanya, kalian harus bantu aku. sumbangkanlah idea kalian (jgn sumbang mahram plak) kpd aku. aku nak sertai contest flyMAS.mobi. tp aku ketandusan idea. setandus padang pasir yg hanya boleh didiami oleh si unta yg bermuka seakan-akan minta pelempang sebanyak 12 kali. cara nak juin sng je. cuma perlu buat video bertajuk 'flyMAS.mobi – as Easy as ______ (isi tmpt kosong sekreatif mungkin). aku kasik contoh la. flyMAS.mobi - as Easy as farting. pastu dlm video tu ada la org tgh kentut beramai-ramai ke (tak kreatif langsung. busuk betul. kategori burung ke otak kau neh?) arr sbb tu la minta idea korg. em ni hadiahnya kalau menang

Grand Prize: 2X return tickets to Istanbul
1st runner up: 2X return tickets to Tokyo/Seoul
2nd runner up: 2X return tickets to any ASEAN destination
 
fhew. best kan? pastu korg pn jerit "BESTNYAAA" pastu aku ckp lg, "YA. BETUL. BEST. JERIT LG SEKALI KWN-KWN!" pastu korg pn ckp "KAU INGAT NI RANCANGAN DORA THE EXPLORACE KE?!" pastu tetbe aku kecek ati bila terkenangkan rambut aku sekarang mmg ala-ala rambut Dora sebenarnya -.- korg sengaja kan? belasah kang! err. maaf. lupa amek ubat emokiller hari ini. oke. mari kita teruskan. jd, aim sy adalah 1st runner up. baru boleh g seoul. makan ubi bakar, makan kimbap, makan gaeran mari, dan makan japchae (oke. fine. terpaksa mengaku. terpengaruh tgk mknn korea yg dimasak oleh Musfirah. mcm sdp je. Musfirah, diam! jgn nak berlagak dan berbangga diri di situ. sepak kang baru tahu. pergi study sekarang!) dah ar. hilang mood nak taip ag. sbb memikirkan Musfirah tgh ketawa besar gara-gara aku terpengaruh tgk mknn yg dia masak. malu ar. jatuh standard aku. kalau korg nak tahu, Musfirah dulu buat kueh almond london pn hanget taw. bukan sebiji dua. tp 30 biji. tetbe aku terliur plak tgk masakan dia. tak ke malu tuh. ahhhhh. dah ar tu. tak tahan dah neh. korg klik je la SINI utk keterangan lanjut. aku nak basuh kaki kemudian tidur. bye.
 
.end of entry.

17 comments:

fiD said...

owww... aku doakan ko menang,

mmm, aku rase ko suke makan kueh hangit la, heheheeeeeeeeeeeeeeeee

otak ketat said...

fid, aku rasa aku minta idea. bkn minta doa. haha. kidding. neway thanx (wlpn tak komfem masuk ke tidak). hehe.

sharamli said...

k0 suka kn hangit2 ni..
w0i2..jgn la tid0 lg..

Khaleeqa Idrus said...

Go kak huda! Go kak huda! Haha idea yg pertama tu, yg kentut beramai ramai tu oke ape? HAHAHAHA ! smoga berjaya kak :DD eeqa kureng sket dlm memberi idea ni. kalo menang, angkut eeqa skali yerh! wahaha :DD

Huda said...

ko rase kwon sang woo nak jumpe ko ker?
hahaha~ eh, jangan lempang aku. aku memain jer..

aku x kretip, jadi aku bagi semangat kat ko eks.

berusaha! berusaha! berusaha!

memadai lah tu..hehehehe

TAraNtuLAH said...

just try. luck kita xtahu kan ? kalo menang belanja aku hehehe

otak ketat said...

sharamli,
kau tak bg aku tdo kenapa? baek. aku tunggu kau mlm ni kt lorong hj taib. haha.

eeqa,
tade idea cmne nak mng? :p

huda,
neh ag sorg. aku minta idea. bkn semangat. apa ssh sgt ke nak phm? hahaha. thanx. aku rse dia nk la jmpe aku. kau rasa cmne? haha.

tarantulah,
yeah. baek. kalau aku mng, aku belanja kau tiket menonton dora the explorace.

saya said...

hahahahahahahaha.....*gelak guling2*..walaupun kita rasa tahap kemenangan awak tuh agak tipis..tp kite tolong jugaklah doakan ek..tak pun awk p honeymoon la nnt kat korea tuu..bluekkss..;p

otak ketat said...

terima kasih la sudi doa wlpn kita taw awk tak ikhlas. haha. oyeah. honeymoon tu best. hee.

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

otak ketat said...

tiba-tiba ada iklan plak. takpa la. aku baik ati. kekwn, sapa yg dah nak kawen, sila-sila la daftar ke klas tu ye. haha. cik eyra, komisen jgn lupa bg. pound pn sy terima. thanx.

Ms.Independant said...

Oppa!!! nak jmpe oppa jugak!
Huda, sila bawak akak klo menang!
Ini arahan!

:P

otak ketat said...

haha. kak farah, sila kasik idea sekarang. ini arahan! :p

e-liex said...

as easy as "a.. b.. c.."
video dak kecik yg pndi ckp ngah beli tiket aeroplane on9. pastu last skali ade suare background ckp "flymas.mobi. as easy as.. " dak tu smbg " a.. b.. c!"

ni ade 2 tiket nih. klo mng, ak g sm ar? ;)

siggplus said...

as easy as A,B, C kot..heh

et said...

kwan sang woo jugak hero pujaan hatiku..huk3..

otak ketat said...

e-liex,
wahhhh. tahniah2! kau la satu-satunya umat yg kasik aku idea. ngahahaha. bagus idea kau tu. baik. akn aku pertimbangkan. hehe. mana boleh. kau kan ada klas. hahaha.

sigg,
nasib baek kau bg jwpn cmtu. aku risau je unsur-unsur seksiologi terkeluar. haha. thanx!

et,
tp kau bukan heroin pujaan hati kwon sang woo. harap maaf. hikhik.

Related Posts with Thumbnails