Friday, June 11, 2010

aku mahu kamu


aku mahu kamu selesa sayang aku
walau aku sedang dalam apa jua perasaan sekalipun
marah. sedih. kecewa. bengang. terkilan. tertekan

aku mahu kamu selesa sayang aku
walau aku sedang dalam apa jua tingkah laku sekalipun
bodoh. bangang. memalukan. menjengkelkan. tidak matang

aku mahu kamu selesa sayang aku
walau aku sedang dalam apa jua rupa sekalipun
hodoh. buruk. selekeh. selebet. serabai. busuk

aku mahu kamu selesa sayang aku
sampai saat tuhan kata
berhenti utk dunia
sambung utk akhirat

.end of entry. 

20 comments:

fadh_q © said...

giler lazat dooo ayat ko...especially paragraph last tuh....nanges aku. ;(

Razman said...

wah..akhirnya kau dah gila jiwang..sila mati sekarang!

azuan said...

otak ko dah longgar ke hahaa

HUDA said...

wah. puitis gak ko neh~

otak ketat said...

fadh,
haha. nampaknya, kau je yg menghargai ini. makaseh :)

razman,
esok aku terjun bangunan oke. jgn lupa beli kosmo. haha.

azuan,
malam-malam mmg skru cepat tercabut sket.

huda,
err. puitis kah? haha.

Kalut Malut said...

pehh ni ke otak ketat yang aku kenal? haha

otak ketat said...

peh! kalut malut komen entry aku. bagus. lenkali aku nak buat entry cmni. baru kau akn komen kan? kah kah kah.

didi_adinna said...

Falling in love again huh?

otak ketat said...

didi,
err. no komen (wah, rasa mcm artis tetbe) haha.

ismishahril said...

ah. hebat kau. aku tanya cikgu aku, ni salah satu bentuk haiku.

tapi stail, aku suka baca.

otak ketat said...

ismishahril,
haiku tu menatang apa?

ismishahril said...

sajak jepun. google ja.

e-liex said...

mantap seh! like!

Anoneemus™ said...

Saya mahu dia selesa sayang saya.
Walau apa jua punca ketidakstabilan hormon.
PMS, menstruasi, hamil, dan menopos.

otak ketat said...

ismishahril,
oh ye ka. nnt lah. sekarang bz. haha.

e-liex,
ya doktor. agak-agak bila bleh dpt treatment free?

anoneemus,
haha. smpai kesudah takkan stabil yer :p

Ery Farieha said...

wahh
kak huda? :P

otak ketat said...

ery,
wah adek ery? :p

Frodo Baggins said...

aku mau kau selesa sayang
gunalah ky jelly ini ...
kau pasti bahagia tiada lara,
x caya, tnyalah rajenah kicap itu.


aku mau selesa sayang ...
sila gantung diri sekarang
esok wa baca kosmo online. tq



>>___<<

Frodo Baggins said...

wa dah komen kan??

otak ketat said...

frodo,
haha. gantung diri tak thrill lah. overdose ky jelly mgkin lebih thrill. haha.

Related Posts with Thumbnails