Saturday, June 12, 2010

dah la warna puteh. hesh.

"kak f dtg dgn sape?"

"dgn bf dia"

"oh dia dah ada bf?"

"ada. sama tmpt blaja. tp tua sikit la. 30 lebih kot"

"bukan tua sikit tu kak. tua banyak! haha"

"tu la. dulu dia selalu ckp tanak yg tua. geli. sekarang dpt. haha"

"hee. sy pn tanak yg tua. hahaha"

***

"jom ah balik sekali. tumpang kak f"

"oke"

smpai depan kereta bf kak f, mulut aku dah sedikit ternganga. sebelum air liur sempat meleleh, cepat-cepat aku telan. oke. decent sket huda. jangan jakun sangat. hati materialistik aku separa teriak;

"lancer! kalau tua 'mcm ni', aku pun nak!"

p/s: eh. aku serius maksudkan lancer betul ye. bukan wira yg telah diubahsuai. bergeli-geli dahulu, berlancer-lancer kemudian.

.end of entry.

24 comments:

Ery Farieha said...

hhahaha
tu la bestnye dapat yang 'tua'

siggplus said...

ada nombor laki tu tak?

otak ketat said...

ery,
ya. betul. cekap sungguh otak anda bila tiba bab ni eh. haha.

sigg,
nombor plat? :p

cikCEPET said...

ahahaaa~
besh arr lo cmtuh..
ofcoz ta tolak..!!

$$$$$$$

:))

otak ketat said...

cikcepet,
haha. di entry ini, aku jangkakan ramai perempuan materialistik akn menyerlahkan diri mereka. para lelaki, sila take note. haha.

Mimie.Candy Cane said...

berkerut jugak dahi akak bace pepatah ko yang last tu..

mane ko belajar huda?

otak ketat said...

kak mie,
haha. cekgu jamilah ofcoz :p

Liyanaa. said...

$$$$$

wahhhhhhhhhhh aku nak cari bf 30-40 siapa sudi boleh contact.

abang jejai pun boleh jugaaa (nantikan pergaduhan ai dengan pasa sendat wokeh)

otak ketat said...

liyanaa,
haha. smpai 40 tuh? dasat gak kau neh eh. highh tist gk. kah kah kah. jejai tak hensem lorh. tp ada heli tuh. haha. silakan lah. ai doakan u berjaya.

Jantan Keparat said...

giler
MUSTI DUIT DIEW BYK!

otak ketat said...

jantan keparat,
tahuew takpew.

ismishahril said...

emmm boleh tahan lancer. tapi honda macam aku pun ok gak. boleh celen.


honda EX5.

otak ketat said...

ismishahril,
kalau tgk honda kau, bkn nak meleleh air liur. nak meleleh air mata! haha.

e-liex said...

yang muda ada ko kenal x? kalau ada pun mesti ko rembat dulu kan? takde nak pas2 kat aku kan? XD

Huda Luna said...

haha lancerr tuuu
haha ngek ngek gak ko kan


tp kalau "tua"
lendut dah la
hahha

otak ketat said...

e-liex,
bkn. kalau ada, dah jd suami aku sekarang. haha.

huda luna,
hahaha. cis. kau neh. tade ah tua smpai lendut. kita cari yg tua masih kental :p

Miss Rouge said...

hehehehhh good point! :P

otak ketat said...

miss rouge,
haha. good lancer ;p

sis shuhada said...

soalnya, sanggup ke nak gelian dulu? hehe.

Clarky Afif said...

peh. ingat ape. haha!

ravishingpeacock said...

LOL..

otak ketat said...

sis shuhada,
demi lancer, apa aja yg ga sih :p

clarky,
ingat apa?? haha.

ravishing,
LIPOP. haha.

fndrocka said...

perghhhhh...Lancer...perghh....terjuih bibir nengoknye

otak ketat said...

fndrocka,
air liur lap. meleleh-leleh dah tuh. haha.

Related Posts with Thumbnails