Sunday, June 20, 2010

beg AF yg menjengkelkan.

tiap kali aku keluar bilik, ada aje beg AF parking cantik depan bilik aku. panas pulak aku tgk. ikut kan darah muda aku, memang aku dah tendang sampai bersepai dah beg tu. mujur didikan ugama ustazah zabedah masih tersemat kemas dalam hati. aku bukan apa, cuma ada sedikit rasa tersindir. aku tahu la assignment aku belum siap. so tak boleh balik rumah lg. kalau kalian nak balik, balik ja la terus. jgn la siap parking beg depan bilik aku. tertekan tahu tak?

gambar sekadar memenuhi permintaan sigg+ dan meo.

p/s: pasneh aku tak kira. kalau aku jumpa lg beg AF depan bilik aku, memang aku jual kt kedai mail dua seringgit tuh. padan muka.

.end of entry.

24 comments:

siggplus said...

ada gambar Aril Menatap Punggungmu tak?

Ery Farieha said...

hahahaha
sabar kak
jeles la tu =P

meo ketat said...

beg ape?

xde pictorial ?

I n n z said...

kite ingt, kite jeh pggl beg tuh beg AF.
hehe
xD

dua sengget tuh dgn isi sekali ke ?
;D

I n n z said...

ingt kan kite jeh pggl beg tu beg AF
hehe xD

sabar2.
jual dua sehengget tuh dgn isi2 sekali ke /
;D

♥CIK SHA♥ said...

kedai mail??ahahaha..

fadh_q © said...

ko sorok je. bior dierang gelabah sikit. bhahahaha!!

otak ketat said...

sigg,
tu. khas utk kau. sila tatap smpai rasa nak terberak ya. lepas berak, sambung tatap lg.

ery,
tak jeles. tersindir sket ja. haha.

meo,
dah ada tu. tatap puas-puas gk. smpai rasa nak balik kg oke (tetbe).

innz,
haha. sekali lah. malas nak keluarkan isi dia. satu pakej lengkap. hahah.

innz (lagi?),
oh eh. soalan sama ya? dah jwb kan? next!

cik sha,
yeah. kwn si upin ipin tuh :p

fadh,
dah sorok nak buh mana? dlm bilik aku? lg panas aku jdnya nnt. haha.

Mimie.Candy Cane said...

AF? ape tuu??

euwww......

otak ketat said...

kak mie,
alalala. kak mie. padahal setiap season tak pernah miss tgk kan kan kan? kah kah kah.

azuan said...

haha...tue la aku pun tak balik lagi ni..

ismishahril said...

"Andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu"

sila nyanyi sambil mengangkat dumbell untuk menjiwai lagu sepenuh hati.

otak ketat said...

azuan,
hoh. ada gk org senaseb dgn aku.

ismishahril,
terbaek wok! nama dah lebih kurg. mmg ngam lah kau dgn dia. mcm buah salak dgn kulitnya. err.

Rara Nasiha said...

Aril hensem kot. hehe. gatai!

otak ketat said...

rara,
uihhhh. sapa kata tak hensem? hensem! kalah siggplus. kah kah kah.

Huda Luna said...

tarik nafas
lepas
tarik nafas
lepas


lega tak?

fadh_q © said...

sorok kat bilik pak guard.

otak ketat said...

huda,
lepas ikut bawah boleh? haha.

fadh,
haha. pandai kau ye. sorok kt bilik kau ja la. amacam?

Mohamad Faizal said...

balik sahaja. balik bangi best gila. bandar baru bangi jauh lebih best daripada ampang (tiba2)

Fitrihadi.com said...

adess rilex ar..

cikCEPET said...

ahahaaa~
sepak jep bia tesepai...

ngikikikiee..
(prangai terok..!!)

:))

otak ketat said...

ijaicool,
wah! aku terharu kau komen entri aku. haha. yeah! aku dah di bangi sekarang. bangi terbaek! err tp bangi tade icity (tetbe gk)

fitrihadi,
hee. jgn risau. masih berpegang kuat pada ajaran ustazah zabedah :p

cikcepet,
haha. jom sepak sama-sama. amacam? baru nmpk semangat world cup sket. kah kah kah.

syue said...

lepas ni tendang je okey! yeayyy ;))

otak ketat said...

syue,
hee. dah balik rumah. tendang bola ja sudah ;p

Related Posts with Thumbnails